;
coinex

گوشی گلکسی اس 7 از دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1.2 اینچی استفاده می کند

گوشی گلکسی اس 7 از دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1.2 اینچی استفاده می کند

در حالی که بسیاری از منابع حدس می زدند که سامسونگ در حال رایزنی با سونی است تا از سنسور های خوب دوربین این شرکت در گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 استفاده کند، به نظر می رسد این غول کره ای بر روی یک سنسور دیگر که بزرگتر بوده اما رزولوشن کمتری دارد حساب کرده است.

مطابق با Webio، شبکه ی اجتماعی چینی ها، این گوشی دارای سنسور بزرگتر 1.2 اینچی و رزولوشن 12 مگاپیکسل می باشد. علاوه بر این گفته می شود که در این سنسور از فناوری فوتو دیود های دو گانه استفاده شده است.

شایعه شده است که سامسونگ از ژانویه شروع به تولید انبوه این سنسور ها می کند. گوگل نیز سیاست مشابه ای را در گوشی های نکسوس 5X و نکسوس 6P اتخاذ کرده است. این دوربین در آزمایشات انجام شده نتایج بسیار خوبی را به جا گذاشته است و نوید ارتقا دوربین را در این گوشی پرچمدار سامسونگ می دهد.

به وضوح مشخص است که این روز ها اکثر تولید کنندگان به شدت در حال رقابت برای بالا بردن کیفیت تصاویر گوشی های خود هستند و سعی دارند سنسور های بهتری در پرچمداران خود استفاده کنند.

حال باید صبر کرد و دید که آیا این شایعات صحت دارند و سامسونگ از این سنسور های جدید استفاده می کند و یا از همان سنسور های سونی در پرچمدار جدیدش استفاده خواهد کرد.

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر