;
coinex

زوک از Z1 Oak Edition در چین رونمایی کرد

Zuk Z1 Oak Edition. امروز این شرکت یک مدل نسخه ی ویژه با پانل عقب ساخته شده از Oak (چوب لوط) معرفی کرد

برند زوک لنوو در ماه آگوست از گوشی زوک Z1 خود در چین رونمایی کرد. این شرکت هفته ی گذشته خبر داد که این گوشی در خاورمیانه منتشر شده و به زودی در اروپا هم عرضه می شود. امروز این شرکت یک مدل نسخه ی ویژه با پانل عقب ساخته شده از Oak (چوب لوط) معرفی کرد. و این در واقع بلوط واقعی است که از کوه های آپالاچی در ایالات متحده می آید. برای اینکه مطمئن شوید که این چوب طبیعی است آن را رنگ و دست کاری نکرده اند. این گوشی هم اکنون در چین در دسترس می باشد.

این دستگاه یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ال سی دی (LCD) با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ارائه می دهد که با تراکم پیکسل ۴۰۱ پیکسل در اینچ کار می کند. پردازشگر این گوشی اسنپدراگون ۸۰۱ می باشد که هرچند در وان پلاس ایکس هم یافت می شود ولی نمی توان آن را به عنوان یک پردازنده ی پر استفاده از کوآلکام در نظر گرفت. پردازنده ی مرکزی این دستگاه ۴ هسته ای است و دارای سرعت ۲.۵ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی این دیوایس آدرنو ۳۳۰ (Adreno 330) می باشد. ۳ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه ی غیر قابل ارتقا در این گوشی به کار رفته است.

دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی این گوشی، OIS را به نمایش می گذارد و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم برای عکس های سلفی و ویدئو چت به کار گرفته می شود. یک اسکنر اثر انگشت هم به صورت آنبورد می باشد و به لطف یک باتری خوب ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی روشن می ماند. سیانوژن ۱۲ مبتنی بر اندروید ۵.۱ هم از پیش بر روی آن نصب می شود.

قیمت این گوشی Zuk Z1 Oak Edition معادل ۲۸۳ دلار می باشد که ۱۵ دلار از قیمت مدل عادی آن گرانتر است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر