;
coinex

لپ تاپ های فوق العاده سبک سامسونگ سرفیس بوک را شرمزده می کنند

 لپ تاپ های فوق العاده سبک سامسونگ سرفیس بوک را شرمزده می کنند
سامسونگ در تمام طول امسال با تبلت هایش سردمدار بوده، اما در حال حاضر با دو نوت بوک Ultra HD وارد صحنه شده است.
برای اولین بار اکتیو بوک 9 اسپین، یک لپ تاپ قابل تبدیل و مجهز به نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 3،200 در 1،800 بود. QHD + رزولوشن باعث می شود که کیفیت تصویر سامسونگ اسپین به اندازه سرفیس بوک مایکروسافت باشد، البته کمی گسترده تر از نسبت ابعاد 16: 9، از طرفی این لپ تاپ قابل تبدیل، بطور قابل توجهی سبکتر است.حتی بدون بسته بندی تراشه های گرافیکی مجزا، اولین لپ تاپ مایکروسافت وزن قابل توجه 3.36 پوندی دارد، در حالی که اسپین 2.87 پوند است، نزدیک به یک چهارم از وزن آن کمتر است. علاوه بر سبک تر بودن، اسپین فوق العاده نازک است، سایز آن به اندازه 0.59 اینچ کی باشد. با وجود اندازه کوچک، سامسونگ ادعا می کند عمر باتری می تواند به اندازه 7.3 ساعت بطول انجامد.
این دستگاه همچنین شامل یک لولاست که تقریبا با فلپ اضافی از آلومینیوم یکپارچه می باشد و یک تبدیل یکپارچه ایجاد می کند چه از آن به عنوان یک نوت بوک سنتی استفاده کنید و چه یک تبلت.
مشخصات داخلی آن شامل وجود یک پردازنده Core i7 6500U اینتل با 256 گیگابایت SSD و 8 گیگابایت حافظه رم می باشد که به قیمت 1،399 دلار، بفروش می رسد و قطعا یکی از لپ تاپ های اعلاست که در ماه نوامبر میلادی (همین ماه) عرضه خواهد شد.
اگر شما به دنبال یک سیستم بزرگتر با قدرت بیشتر برای بوت شدن می باشید، سامسونگ به تازگی یک اکتیو بوک 9 پرو، با نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 3840 در 2،160 و چهار بلندگو دو وات معرفی کرده است، که با وجود این مشخصات، یک لپ تاپ چند رسانه ای شگفت انگیز خواهد بود.
برای ویدئو با وضوح 4K ، اکتیو بوک 9 یک پردازنده Core i7 6700HQ اینتل با قدرت بالا و همچنین یک تراشه کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 950M دارد. حال اینکه اکتیو بوک پرو تازه معرفی شده دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت SSD نیز در کنار این ها،خواهد بود.
در مجموع، سامسونگ توانسته است در اکتیو بوک 9 پرو همه این مولفه ها را در یک بسته 0.7 اینچی با وزن 4.45 پوند برای یک لپ تاپ 15 اینچی بیاورد. این دستگاه اواخر این ماه حوالی آذر از راه می رسد و با قیمت 1599 دلار در خرده فروشی عرضه خواهد شد، و باید رقیب سختی برای مدل XPS 15 مارک دل در آخر سال میلادی باشد.
لپ تاپ های اخیر سامسونگ می توانند به عنوان بهترین اولترابوک ها یاد شوند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر