;
coinex

گوشی موتورولا Moto X Force برای پیش سفارش در بریتانیا در دسترس قرار گرفت

گوشی موتورولا Moto X Force برای پیش سفارش در بریتانیا در دسترس قرار گرفت

هفته ی گذشته گوشی موتورولا Droid Turbo 2 در آمریکا عرضه شد. این گوشی در راه اروپا و آسیا نیز می باشد اما با نامی متفاوت و به اسم Moto X Force.

از این هفته کاربران انگلیسی می توانند گوشی Moto X Force را پیش خرید کنند و انتظار می رود این گوشی به زودی و در 9 نوامبر به دست آن ها برسد.

در حال حاضر Handtec این گوشی را به قیمت 497.99 پوند می فروشد و این در حالی است که Carphone Warehouse آن را به قیمت 529.99 پوند و یا به صورت اقساط به صورت ماهیانه 37.50 پوند ارائه می دهد. در حال حاضر به نظر می رسد که فقط رنگ مشکی این گوشی برای سفارش موجود است.

درست مثل Droid Turbo 2 (که به صورت انحصاری توسط ورایزون عرضه می شد) گوشی Moto X Force دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی و رزولوشن 2560*1440 می باشد. این صفحه نمایش تضمین شده است که تا 4 سال ترک نخواهد خورد، آزمون های سقوط گوشی نیز تایید کردند که این گوشی در حادثه های روزمره سالم خواهند ماند.

سیستم عامل نصب شده بر روی گوشی اندروید 5.1.1 لالی پاپ می باشد، این در حالی است که قرار است با اندروید 6 مارشمالو آپدیت شود، هر چند که شرکت هنوز اعلام نکرده است که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد. از ویژگی های شاخص این گوشی می توان به چیپ ست اسنپدراگون 810 و پردازنده ی 8 هسته ای، دروبین اصلی 21 مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی به همراه فلش، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، پشتییبانی از کارت حافظه و باتری 3760 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر