coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مایکروسافت عرضه ی لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال را از 7 آذر در آلمان عملی خواهد کرد

مایکروسافت عرضه ی لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال را در 28 نوامبر در آلمان عملی خواهد کرد

حدود یک ماه از پرده برداری مایکروسافت از پرچمداران جدید ویندوز 10 موبایل خود می گذرد. همان طور که می دانید این پرچمداران جدید، لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال می باشند و پیش بینی زمان عرضه ی این گوشی ها یکی از سوژه های داغ محافل خبری شده است.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که این گوشی ها چه زمانی در مناطق مختلف جهان عرضه خواهند شد اما مایکروسافت قول داده است که در همین ماه این گوشی ها را در بعضی از بازار ها در دسترس قرار خواهد داد. حالا اخبار جدید حاکی از این است که در حالی که بسیاری از از کشور های جهان حداقل تا دسامبر باید منتظر عرضه ی این گوشی بمانند، کاربران آلمانی می توانند از همین ماه نسبت به خرید این پرچمداران جدید مایکروسافت اقدام کنند. همان طوری که در WMPU عنوان شده است، مایکروسافت قصد دارد تا دو پرچمدار جدید را ابتدا در آلمان و در تاریخ 28 نوامبر (7 آذر) عرضه کند.

در حالی که این عرضه قرار است به طور خاص در آلمان انجام شود، زمزمه هایی وجود دارد که لومیا 950 و همزاد بزرگترش یعنی لومیا 950 ایکس ال، برای فروش در دیگر بازار های عمده ی جهانی در همان تاریخ در دسترس قرار خواهد گرفت. البته خبر رسمی در این باره وجود ندارد. در انگستان خریداران باید مدت بیشتری را صبر کنند، هر چند که صفحه وب های پیش سفارش تاریخ 3 دسامبر را برای این امر نشان می دهند.

.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر