;
coinex

گوشی اچ تی سی وان A9 در آمریکا برای فروش در دسترس قرار گرفت

گوشی اچ تی سی وان A9 در آمریکا برای فروش در دسترس قرار گرفت

رفته رفته با تمام شدن سال میلادی، اچ تی سی امیدوار است که با ارائه ی گوشی اچ تی سی وان A9 طرفداران زیادی را برای خود جمع آوری کند، چرا که معتقد است این دستگاه بهترین جایگزین اندرویدی ممکن برای آیفون می باشد، به این دلیل که خدمات مشابه ای با آیفون را ارائه می دهد و حتی بعضی خدماتی را ارائه می دهد که در آیفون وجود ندارد، مانند پشتیبانی از کارت حافظه، فناوری شارژ سریع و مواردی دیگر؛ گوشی هوشمندی که خیلی ها احساس می کنند ساخت آن بیش از حد الهام گرفته از آیفون می باشد.

این گوشی در حال حاضر در فروشگاه های آمریکا و در اچ تی سی، AT&T، Sprint برای فروش در دسترس قرار داده شده است.

اما اجازه بدهید نگاهی کوتاه به مشخصات این گوشی داشته باشیم. اچ تی سی A9 به تراشه ی اسنپدراگون 617 و پردازنده ی 8 هسته ای مجهز خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی یوده و دارای رزولوشن 1080p خواهد بود. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت توسعه، از مشخصات حافظه ای این گوشی می باشد. ار دیگر ویژگی های اچ تی سی وان A9 می توان به مجهز بودن به سنسور اثر انگشت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 2150 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع اشاره کرد. همچنین سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی، اندورید 6 مارشمالو می باشد و البته باید خاطر نشان کنیم که این یکی از اولین گوشی های بازار است که با اندروید 6 عرضه می شود.

در حالی که مشخصات A9 به عنوان یک گوشی میان رده  مناسب است، اما قیمتی که بر روی آن گذاشته شده ارزان نیست. گوشی ابتدا باقیمت 399 دلار به فروش می رسد، اما ممکن است بعد از پیش سفارش و بسته به جایی که فروخته می شود تا 500 دلار نیز افزایش قیمت داشته باشد.

.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر