;
coinex

پیشنهاد جدید سامسونگ: یک آیفون بدهید، برای دو پرچمدار تخفیف عجیب و غریب بگیرید!

پیشنهاد جدید سامسونگ: یک آیفون بدهید، برای دو پرچمدار تخفیف عجیب و غریب بگیرید! شاید با دیدن عنوان این خبر کمی تعجب کرده باشید اما باید به شما گفت آری، درست دیده اید، این پیشنهاد جدید این غول کره ای، سامسونگ، می باشد.

شاید با دیدن عنوان این خبر کمی تعجب کرده باشید اما باید به شما گفت آری، درست دیده اید، این پیشنهاد جدید این غول کره ای، سامسونگ، می باشد.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به گلکسی S6 اج پلاس یا گلکسی نوت 5 سامسونگ علاقه مندید، این شرکت خرید آن ها را برای شما آسان کرده است. تنها کافی است که گوشی هوشمند اپلی خود، آیفون 5 یا آیفون 5S خود را تحویل بدهید و تخفیفی استثنایی از سامی عزیز! دریافت نمایید. البته قبل از آنکه حاضر شوید تا گوشی آیفون خود را تحویل این شرکت دهید باید بدانید که این پیشنهاد تنها در روسیه می باشد.

روس ها با این پیشنهاد می توانند آیفون 5 یا آیفون 5S خود را تحویل داده و سندی دریافت می کنند که می تواند قیمت نسخه 32 گیگابایتی گلکسی S6 اج پلاس را برای آن ها 10 هزار روبل روسیه (155 دلار) و قیمت نسخه 64 گیگابایتی گلکسی نوت 5 را نیز 15 هزار روبل (233 دلار) کاهش دهد.

البته سامسونگ پیشنهادی برای وفاداران و طرفداران خود نیز دارد، اگر فردی آیفون 5 و یا آیفون 5S نداشت و گوشی هوشمند قدیمی اش، یکی از پرچمداران کهنه کار سامسونگ از جمله گلکسی نوت II، گلکسی نوت 3، گلکسی نوت 4، گلکسی نوت اج، گلکسی S4 و گلکسی S5 بود نیز، این پیشنهاد سامسونگ بر سر جای خود باقی خواهد ماند. براساس گزارش ها، مقدار تخفیف های سامسونگ برای گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 ثابت بوده و فرقی نمی کند که گوشی تعویضی، گوشی های آیفون 5، آیفون 5S و یا این گوشی های لیست شده سامسونگ باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر