;
coinex

هکرهای نوجوان اجرای قانون و حفظ سوابق کارمندان را نقض کردند

ماه پیش گروهی از هکرها توانستند به ایمیل های شخصی یکی از ماموران CIA، جان برنان نفوذ کرده و حال نیز به نظر می رسد که هنوز سرشان شلوغ است!

ماه پیش گروهی از هکرها توانستند به ایمیل های شخصی یکی از ماموران CIA، جان برنان نفوذ کرده و حال نیز به نظر می رسد که هنوز سرشان شلوغ است!

به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده که به نظر می رسد کار همین گروه هکرها است. این داده ها شامل نام، شماره تلفن و آدرس های ایمیل بیش از 2 هزار نفر از ماموران اجرای قانون، افسران ارتش و کارمندان دولت می باشد. هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که این اطلاعات از کجا به دست آمده اند و البته به نوبه خود، داده های محرمانه ای نیز نمی باشند، اما بسته به فعالیت ها و سوابق گذشته این گروه احتمال دارد که این داده ها از یکی از کامپیوترهای در معرض خطر و آسیب پذیر دولت و یا جایی مشابه آن به دست آمده است.

بر اساس تصاویر منتشر شده در وب سایت وایرد و دیگر وب سایت ها، این گروه همچنین به نظر می رسد که به تعدادی از پایگاه داده های محرمانه آژانس های اجرای قانون نیز دسترسی دارند. این دیتابیس ها از جمله Joint Automated Booking System که شامل سوابق بازداشت در تمام ایالت متحده می باشد می تواند به طور بالقوه می تواند برای شناسایی ماموران پلیس استفاده شود.

این هکرها همچنین به تعدادی از برنامه های به اشتراک گذاری اطلاعات بین سازمانی از جمله برنامه های چت و سیستم های امن اشتراک گذاری فایل نیز نفوذ کرده اند. هیچ کدام از داده های به دست آمده از این برنامه ها در دسترس عموم قرار نگرفته است اما این عمل هکرها نشان می دهد که هنوز تمایلی به اتمام ایجاد دردسر برای مقامات دولتی ندارند.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر