;
coinex

سازنده بازی های ویدیویی، اکتیویژن، استودیو فیلم سازی راه اندازی می کند

شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard Inc) به تازگی استودیو فیلم سازی خود را راه اندازی کرده است. این شرکت قصد دارد محتویاتی بر مبنای حق امتیازی که برای بازی های ویدیویی معروف خود نظیر "Call of Duty" و "Hearthstone" دارد، تولید نماید و این نیز آخرین اقدام آن ها برای گسترش فعالیت هایشان به چیزی فراتر از ساخت بازی های ویدیویی می باشد.

شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard Inc) به تازگی استودیو فیلم سازی خود را راه اندازی کرده است. این شرکت قصد دارد محتویاتی بر مبنای حق امتیازی که برای بازی های ویدیویی معروف خود نظیر “Call of Duty” و “Hearthstone” دارد، تولید نماید و این نیز آخرین اقدام آن ها برای گسترش فعالیت هایشان به چیزی فراتر از ساخت بازی های ویدیویی می باشد.

این شرکت در بیانیه ای اظهار داشت که اولین محصول تولیدی استودیوی اکتیویژن بلیزارد، “Skylanders Academi” می باشد؛ یک انیمیشن تلویزیونی سریالی بر مبنای سبک toys-to-life بازی ویدیویی “Skylanders”.

یک پروژه در دست اقدام برای استودیو فیلم و تلویزیونی این سازنده بازی های ویدیویی نیز گرفتن حق امتیاز برای توسعه یک فیلم بر مبنای بازی تیر اندازی شخص اول نظامی فوق موفقشان یعنی “Call of Duty” می باشد. این شرکت همچنین گفت که آن ها حق امتیاز تلویزیونی را نیز در نظر گرفته اند.

“وارکرفت”، دیگر بازی شناخته شده و محبوب اکتیویژن نیز در حال حاضر در طی یک همکاری بین بخش Blizzard Entertainment آن و Legendary Pictures، در حال آماده سازی برای تولید فیلم می باشد که گفته می شود تا سال 2016 میلادی انتشار آن نهایی می شود.

اکتیویژن ماه قبل اعلام کرد که احتمالا بخشی تحت عنوان بازی های الکترونیکی (e-sports) راه اندازی می کند تا بتواند به بازار بازی های رقابتی در حال رشد وارد شود، جایی که گیمرها برای گرفتن جایزه با دیگران به رقابت می نشینند.

اوایل این هفته، اکتیویژن برای خرید سازنده بازی “Candy Crush”، شرکت King Digital Entertainment با 5.9 میلیارد دلار خبر داد تا بتواند با تمرکز بیشتری در بخش بازی های موبایلی نیز وارد عمل شود.

بازی جدید اکتیویژن، “Call of Duty: Black Ops III”، که خیلی ها چشم انتظار آن بودند، از دو روز پیش یعنی جمعه 6 نوامبر (15 آبان) رسماً عرضه شد.

.

.

منبع: reuters


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر