;
coinex

سامسونگ در حال کار بر روی یک دستبند تناسب اندام رده پایین است

سامسونگ در حال کار بر روی یک دستبند تناسب اندام رده پایین است

سامسونگ یک سری از دستگاه های پوشیدنی از جمله دستگاه های تناسب اندام و ساعت های هوشمند را در طول چند سال گذشته، منتشر کرده است. این غول الکترونیکی کره جنوبی، به تازگی اولین ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش دایره ای و طراحی تازه، را بنام گیر S2، منتشر کرده است. در حالی که بسیاری از اجناس ساخته شده توسط این شرکت، در بخش رده میانی و یا رده بالا قرار گرفتند، در حال حاضر سامسونگ با راه اندازی یک ردیاب تناسب اندام رده پایین به دنبال ساخت یک گجت پوشیدنی است که در دسترس طیف وسیع تری از کاربران قرار گیرد.

SM-R150 یک دستگاه جدید پوشیدنی است که سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی آن می باشد. نام Triathlon آن است و این اسم به یک دستگاه ردیابی فعالیت و یا تناسب اندام، اشاره می کند. انتظار می رود که این دستگاه ویژگی های مشابهی مانند می بند شیائومی داشته باشد، که فقط به قیمت 15 دلار در چین و هند به فروش می رسد. مشخصات زیادی در مورد آن تا کنون، مشخص نشده است، اما با توجه به اینکه شماره مدل آن پایین تر از گیر فیت (SM-R350) می باشد ممکن است قابلیت حسگر ضربان قلب نداشته باشد.
سامسونگ برناکه های S Health و سامسونگ گیر را برای گوشی های هوشمند غیر سامسونگی نیز منتشر کرده است، بنابراین این ردیاب جدید ممکن است با تمام گوشی های اندرویدی سازگار شود. چه کسی می داند، سامسونگ حتی ممکن است برای افزایش تصویب این بند تناسب اندام، آن را با آیفون نیز سازگار کند. در حال حاضر، فیت بیت(Fitbit)، می سیفت (Misfit) ، و شیائومی، کنترل سهم بازار را در بخش ردیاب های پایین رده، در اختیار دارند، اما ردیاب پایین رده ی سامسونگ ممکن است کل این بخش را دستخوش تغییر کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر