;
coinex

گوگل در تلاش برای رفع بزرگترین مشکل موجود در اندروید

گوگل در تلاش برای رفع بزرگترین مشکل موجود در اندروید

بنا بر اطلاعات منتشر شده در گزارشی، گوگل در حال مذاکره بر سر معاملاتی با سازندگان تراشه برای کمک به حل فرگمنتیشن، یکی از بزرگترین مشکلات اندروید، می باشد. با همکاری مستقیم با شرکت های تولید تراشه، گوگل به دنبال ایجاد سخت افزاری است که با اندروید یکپارچه کار کند، همانند محصولات اپل که با سیستم عامل iOS کار می کنند.

فرگمنتیشن اندروید یک مسئله واقعی برای نشانگر ها و کاربران گوگل است که باید با رفع سخت افزار های قدیمی، ضعف امنیتی، و یک تجربه تحت استاندارد، با آن مقابله کرد. بر اساس یک تخمین، بیش از 18،700 نسخه متفاوت از اندروید وجود دارد، که در مقایسه، پنج یا شش نسخه برای اپل در دسترس است.
گوگل به دنبال یک رویکرد مانند اپل، است، در واقع در صدد ترکیب قابلیت های اصلی گوشی بر روی یک تراشه می باشد. در این مذاکرات، گوگل از تراشه سازان، یک واحد دوربین پیچیده تر، بهبود حافظه بر روی بورد و کارایی قدرت بیشتر، درخواست کرد.
یک مانع  بر سر این هدف می تواند وجود داشته باشد و آن حاشیه سود سازندگان گوشی های اندرویدی است، از سامسونگ گرفته تا اچ تی سی، در حال حاضر به شدت تحت فشار هستند و بنابراین این شرکت ها بیشتر تمایل به این دارند که ببینند چه چیز باعث برتری می شود.
اگر گوگل موفق به حل این معما شود، با این حال، می تواند به طور کلی تجربه اندروید بهتری برای کاربران دستگاه های رده بالای سامسونگ، اچ تی سی، و هوآوی ایجاد کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر