;
coinex

در نسخه به روز شده iOS 9.2 چه چیزهایی تغییر می کند؟

در نسخه به روز شده iOS 9.2 چه چیزهایی تغییر می کند؟

در حال حاضر، کمی بیشتر از دو هفته از اینکه اپل iOS 9.1 را منتشر کرده است می گذرد و این شرکت هم اکنون روی به روز رسانی نسخه 9.2 کار می کند. کاربران این برنامه بتا، آن را در برخی از iDevice های خود نصب کرده اند و گزارش های متعدد در شبکه داده شده، که با استناد به آنها می توان دانست که نسخه جدید چه چیزی به ارمغان می آورد.
به نظر می رسد که بخش اعظم نسخه 9.2 بهبود عملکرد و ساخت انیمیشن برای رابط کاربری است، که باعث می شود تجربه و عملکرد روان تری ارائه دهد. این نسخه احتمالا با آیپد پرو خواهد آمد، طبیعتا اپل می خواهد مطمئن شود، که همه چیز برای تبلت اعلایش، با کیفیت به نظر آید. البته صاحبان iDevice های دیگر نیز از این به روز رسانی جدید بهره مند می شوند. برخی تغییرات کوچک و برخی تغییرات برجسته تر وجود دارد، در اینجا 4 تا از آنها را شرح می دهیم:

1. نرم افزار اپل ایر 2 روان تر اجرا می شود
ما نمی گوییم که اپل ایر 2 با iOS 9.1 تجربه روانی بر جای نگذاشته، اما گزارش ها ادعا می کنند که نسخه بتای 9.2 در حال حاضر روانتر است. نمی توان انکار کرد که عملکرد سریعتر این تبلت گران قیمت، بسیار خوش آیند است. پس حتما این نسخه را به روز رسانی کنید.

2. سافاری سریع تر می شود
در سافاری، شما می توانید دست خود را به گوشه سمت چپ اسکرین بکشید و به عقب بازگردید، و یا برای رفتن به یک گام جلوتر، به گوشه سمت راست بکشید. اگر شما می خواهید 2-3 یا چند مرحله به عقب بازگردید، بهتر است با استفاده از دکمه “Back” در بالای صفحه این کار را انجام دهید. گزارش ها می گویند که در حال حاضر در سافاری سوئیپ های متعددی ایجاد شده است، بنابراین قادر خواهید بود برای رفتن به عقب در هیستوری مرور خود، شبیه به مرور صفحات یک کتاب عمل کنید.

3. اثرات 3D Touch در اجرای روان در آی فون های جدید
3D Touch روی آی فون جدید های جدید اثراتی دارد ومطمئنا جلوه زیبا تری با تاری پس زمینه ایجاد می کند. متاسفانه، اثر بصری در آیفون 6S پلاس کمی کمتر مشاهده می شود، احتمالا با توجه به صفحه نمایش بزرگتر و تعداد پیکسل بیشتر است که این اتفاق می افتد. با این حال که این فقط یک اثر نوری اندک است، اما جالب نیست که این فبلت گران قیمت، قطع و وصلی داشته باشد، در حالی که آیفون 6S، این مشکل را نداشته و بسیار روان اجرا می شود. بر اساس گزارشات، اپل ثابت کرده که در حال حاضر در نسخه بتای iOS 9.2، انتظار می رود یک رابط کاربری شیک بر روی آیفون 6S پلاس بوجود آید!

4. آی فون 4S نیز تغییراتی دریافت می کند
ظاهرا، اپل هنوز آیفون 4 ساله خود یعنی، آیفون 4S را رها نکرده است. هنگامی که گوشی به نسخه ios 9.2 به روز شود، انیمیشن چند وظیفه ای بسیار، بسیار سریعتر می شود. در حال حاضر، اینکه آیا بهبود عملکرد دیگری برای پرچمدار قدیمی اپل وجود خواهد داشت یا خیر، باید صبر کرد و دید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر