;
coinex

اینستاگرام هرگونه استفاده از تری دی تاچ و اپل پی در تبلیغات را تکذیب کرد

اینستاگرام. اینستاگرام هرگونه استفاده از تری دی تاچ و اپل پی در تبلیغات را تکذیب کرد

اوایل امروز خبری شنیدیم در این باره که اینستاگرام در حال تست تبلیغات منحصر بفردی است که از تری دی تاچ (3D Touch) اپل به منظور ارائه ی یک تجربه ی خرید جدید استفاده می کند.  این سیستم جدید با اپل پی ادغام می شود و به خریداران این امکان را می دهد که یک معامله را بدون نیاز به ترک کردن برنامه ی اینستاگرام تکمیل کنند. علاوه بر این، خریداران می توانند با اعمال فشار کم  یا بیشتر بر روی صفحه نمایش، نگاهی به نسخه های مختلف از یک محصول (مانند گزینه ی رنگ) بیندازند.

در اینجا مختصری از این ویژگی را برای آن دسته از افرادی که راجع به آن چیزی نمی دانند، بیان می کنیم. گوشی های آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس تری دی تاچ را به نمایش می گذارند. این قابلیت این امکان را فراهم می کند که صفحه نمایش این دستگاه قادر به تشخیص و تمییز بین فشارهای مختلف وارد شده بر صفحه نمایش باشد و به ازای فشارهای آرام، عادی و محکم بر روی اسکرین کارهای متفاوتی انجام می دهد. توسعه دهندگان اپل و آی او اس از این قابلیت برای اضافه کردن قابلیت های اضافی به اپلیکیشن ها استفاده کرده اند. امروز شایعه ای شنیدیم مبنی بر این که اینستاگرام از این قابلیت برای ارتقای قابلیت های موجود برای خریداران آنلاین استفاده می کند.

اینستاگرام امروز در صفحه ی رسمی خود در فیسبوک این موضوع را تکذیب کرد. اینستاگرام نه تنها تست استفاده از قابلیت تری دی تاچ برای تبلیغات را انکار کرد، بلکه بایک شعار جدید از ورود به دنیای خرید آنلاین وارد بحث شد. یک سخنگوی اینستاگرام امروز گفت: تجارت تلفن همراه قطعا فضایی است که ما به دنبال آن هستیم. با این حال، ما فعلا در حال تست و آزمایش چیزی نیستیم.

در حالی که اینستاگرام هنوز برای ورود به دنیای خرید آنلاین آماده نیست، برخی از تحلیلگران می گویند که این سایت از نقطه نظر تبلیغات موبایلی برای منحصر بفرد و ممتاز بودن آماده می باشد. این برنامه توانسته از طریق درامد حاصل از تبلیغات تا سال ۲۰۱۷ و به مدت یک سال نزدیک به ۲ میلیارد دلار تولید کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر