;
coinex

هکرها معتقدند نفوذ به ویندوزفون ها مشکل تر از سایر سیستم عامل ها است

هکرها معتقدند نفوذ به ویندوزفون ها مشکل تر از سایر سیستم عامل ها است

نمی توان القابی مانند شرور، ضد اجتماع و یا هرج و مرج طلب را به تمامی هکرها تعمیم داد، تمامی آنها افرادی نیستند که از تخریب سرورهای دولتی، شبکه های تلویزیونی، و نفوذ به صفحات شخصی لذت ببرند.

در حقیقت بسیاری از متخصصان با مهارت کامپیوتر از استعداد خود در راه های بهتری استفاده می کنند. برای مثال ضعف های امنیتی را قبل از هکرهای بد اندیش (black hat hackers) پیدا می کنند. یکی از همین هکرها (که به آن ها white hat hacker می گویند) که میزان نفوذپذیری به سیستم ها را آزمایش می کند، اخیرا با مجله ی what mobile مصاحبه ای داشته است. او در این مصاحبه ادعا می کند که نفوذ به ویندوزفون از تمام سیستم عامل های بزرگ حال حاضر دشوار تر است.
لازم به ذکر است، استیو لورد که 15 سال در این زمینه سابقه داشته، سیستم عامل گوشی های بلک بری را نیز در رده بندی خود گنجانده است. این سیستم عامل در رتبه ی دوم و بالاتر از سیستم عامل iOS قرار دارد. البته لازم به ذکر است که اندروید در این رده بندی، رتبه ی آخر را به خود اختصاص داده است. نفوذ پذیری بالای اندروید به دلیل تهاجمات ناخواسته به ماهیت متن بودن آن است اما همچنان مسیر اصلی جهانی جریان دارد.
زمانیکه ویندوز فون ها یا ویندوزهایی که برای موبایل طراحی شده اند از وضعیت بد تک رقمی سهام بازار جان سالم به در برند، حدس می زنیم هر دو نوع هکرها زمان بیشتری را وقف رخنه به دیوارهای امنیتی مایکروسافت خواهند کرد. ناگفته نماند سیستم عامل ویندوز روی دسکتاپ از شهرت خوبی برخوردار نیست و بار های شنیده ایم که امنیت این سیستم عامل با مشکل مواجه شده است، حال جالب به نظر می رسد که نفوذ به این سیستم عامل که در صفحات کوچک موبایل ها جا خوش کرده، تبدیل به کاری دشوار برای هکرها شده است.

.

.

منبع: pocketnow


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با عرض سلام , به نظرم  متن نیاز به کمی ویراستاری داره , ولی خوب ترجمه شده 🙂

    پاسخ