;
coinex

ابزار جستجوی بصری در پینترست

ابزار جستجوی بصری در پینترست

شاید سایت پینترست (Pinterest) را بشناسید، این سایت را می توان مثل یک یک تابلوی اعلانات مجازی در نظر داشت، که به نوعی به یک شبکه ی اجتماعی محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر، تبدیل شده است. پینترست این امکان را فراهم می کند تا کاربرانش، چیز های زیبا و جالبی را که در اینترنت می بینند، به اشتراک گذارند(پین کنند) . بسیاری از مردم از این سایت الهام می گیرند. اکنون پینترست دارای پین های خرید و فروش است که یک ابزار جستجوی بصری نیز برای آسان تر پیدا کردن (و خرید) چیزی که دیده اید، در آن تعبیه شده است.
زمانی که شما یک شی را در یک صحنه، دیدید مانند لامپی که در تصویر بالا نشان داده شده است، فقط کافی است ابزار جستجو را انتخاب کنید. اگر آن شیء در پایگاه داده پینترست موجود باشد، به شما نام آن و اینکه کجا می توانید آن را پیدا کنید، را نشان می دهد، سپس امکان خرید آن از خرده فروشان، فراهم می کند.
ایده و سادگی این کار بسیار هوشمندانه است، هر چند باید صبر کرد و دید که چگونه عمل می کند. برای مثال، گوگل و الگوریتم های بینگ هنوز هم در جستوی بصری بسیار مشکل دارند. با این حال، در یک وبلاگ فنی، پینترست بیان کرده است که ابزار آن، در رابطه با USC برکلی، توسعه داده شده ، و از روش های یادگیری ماشین، استفاده کرده است. این ابزار فقط تصاویر یکسان را پیدا نمی کند، بلکه “هزاران نتیجه بصری مشابه” و مرتبط با پین شما را ارائه می دهد. این ویژگی جدید امروز برای تلفن همراه و برنامه های تحت وب پینترست نیز منتشر شده است.

.
منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظرم خیلی بیشتر از این روزها هم پیشرفت می کنه

    پاسخ