;
coinex

راز بزرگ گوشی های جدید HTC چیست؟

راز بزرگ گوشی های جدید HTC چیست؟

با اینکه گوشی های اچ تی سی One A9 به تازگی به بازار عرضه شده اند، با این حال این شرکت در حال ساخت دو دستگاه است که تفاوت هایی با گوشی جدید دارد.

یک گوشی با نام اچ تی سی One A9w در وبسایت TeNAA که یک وبسایت تنظیم کننده مخابراتی چینی است، معرفی شد. این گوشی تقریبا مشابه A9 است، از مشخصات آن به وجود نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی AMOLE ، دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل ( با تثبیت نور در تصاویر ) و دوربین جلو با کیفیت 4 مگا پیگسل، یک پردازنده با سرعت پردازش 1.5 گیگا هرتز در کنار تراشه اسنپ دراگون 617 که در A9 نیز یافت می شود، می توان اشاره کرد.
همانطور که علاقه مندان این برند در جریان هستند، گوشی های A9 در دو نسخه موجود می باشند، یکی نسخه ای با حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم برای بازار آمریکا، و یکی نسخه ای با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و 2 گیگابایت رم، که برای بازار اروپا می باشد. جالب است بدانید که گوشی های A9w ویژگی های مدل دوم را داراست، یعنی از نظر حافظه شامل 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و 2 گیگابایت رم می باشد.
هدف اصلی ساخت گوشی های A9w مشخص نیست، به نظر می رسد تنها تفاوتی که این گوشی با A9 دارد، اندازه ی حافظه جانبی Micro SD است (حافظه ی داخلی آنها قابل افزایش است). بنابراین به نظر می رسد دلیل اصلی ساخت این گوشی ها این است که : یک گوشی مشابه مدل قبلی تنها برای بازار چین باشد، و یا اینکه سیستم عامل آن به جای اندروید ویندوز باشد ( به همین دلیل در نام آن از w استفاده شده است )
مدل دیگری نیز طبق گزارش PocketNow وجود دارد که به نظر نسخه تکامل یافته ی A9 می باشد. نام این دستگاه HTC One X9 ( حرف”” A آن به “X” تغییر یافته)، می باشد که مشخصات آن نسبت به A9 کمی ارتقاء یافته است، رزولوشن نمایشگر آن 2K است، در پردازنده آن از اسنپ دراگون 820 استفاده شده، دوربین اصلی آن 23 مگاپیکسلی می باشد. و در نهایت اینکه باتری این مدل بسیار ارتقاء یافته و به 3500 میلی آمپر ساعت رسیده و حافظه آن به 128 گیگابایت افزایش یافته است.
اگر شایعات سایت شبکه اجتماعی چینی وبیو درست باشد، به نظر می رسد گوشی های X9 می توانند، به طور بالقوه پرچم دار رده بالای جدیدی باشد که همه ی ما بنا بر قولی که اچ تی سی داد، از A9 انتظار داشتیم اینگونه باشد که  محقق نشده بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر