;
coinex

نسخه ی “پیشرفته” شیائومی ردمی 2A با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس قرار می گیرد

نسخه ی "پیشرفته" شیائومی ردمی 2A. به منظور ارائه ی یک تجربه ی بهتر از این گوشی هوشمند نسخه ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی از این دستگاه را منتشر می کند

شیائومی ردمی 2A برای این شرکت فروش فوق العاده ای در پی داشت. گرایش بیش از حد خریداران به دلیل مشخصات بالا رده ی این دستگاه نبوده است و در حقیقت موضوع دیگری وجود دارد که این گوشی را به یک گوشی پرطرفدار تبدیل کرده است. برتری این گوشی در واقع به دلیل قیمت عالی و مقرون به صرفه ی آن می باشد. قیمت ۷۸ دلاری این گوشی به قدری مناسب است که کسی برای خرید آن درنگ نمی کند. شیائومی با فروش بیش از ۱۰ میلیون از این دستگاه تصمیم گرفته است که این دستگاه را حتی بهتر از قبل هم تولید کند.

Lei Jun یکی از بنیانگذاران شیائومی اخیرا گفته که به منظور ارائه ی یک تجربه ی بهتر از این گوشی هوشمند نسخه ی رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی از این دستگاه را منتشر می کند. با توجه به اینکه ردمی 2A رم ۱ گیگابایتی و مموری داخلی ۸ گیگابایتی ارائه می دهد، ممکن است که سطح عملکرد خیلی خوبی ارائه ندهد و بنابراین شیائومی تصمیم گرفته است که یک نسخه ی “پیشرفته” از این دستگاه را عرضه کند.

همانطور که گفته شد این نسخه ی پیشرفته از گوشی شیائومی ردمی 2A به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه خواهد شد و خبر خوبی که برای خریداران داریم این است که قیمت این گوشی همان ۷۸ دلاری است که برای مدل اصلی و فروخته شده ی آن در نظر گرفته شده است. نسخه ی پیشرفته ی شیائومی ردمی 2A در چین و در تاریخ ۱۱ نوامبر راه اندازی خواهد شد.

این دستگاه یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی دارد و کیفیتی معادل ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی به نمایش می گذارد و با در نظر گرفتن این اندازه از صفحه نمایش و این وضوح با تراکم پیکسل ۳۱۲ پیکسل در اینچ کار می کند. شیائومی ردمی 2A از سیستم روی تراشه ی Leadcore LC1860 استفاده می کند که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز می باشد. این گوشی دارای دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت می باشد. باتری این دستگاه ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است و یک اسلات دوگانه ی سیم کارت بر روی بورد آن وجود دارد.

با در دسترس قرار گرفتن این نسخه ی جدید از شیائومی ردمی 2A در فصل تعطیلات انتظار می رود که این گوشی هم فروش فوق العاده ای داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر