;
coinex

شیائومی یک پاور بانک 20،000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 2.0 و یک بند تناسب اندام را به قیمت مناسب عرضه می کند

شیائومی یک پاور بانک 20،000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 2.0 و یک بند تناسب اندام را به قیمت مناسب عرضه می کند

شیائومی ممکن است سنت شکنی کرده باشد. موبایل و لوازم جانبی این شرکت، به این شناخته شده اند که کیفیت بالا با برچسب قیمت بالا ارائه می دهند، اما از قرار معلوم، برنامه ی عرضه جدیدی تنظیم شده است.

پاور بانک جدید 20،000 میلی آمپر ساعتی شیائومی به نام می پاور (Mi power)، می تواند به طور کامل در پنج ساعت شارژ شود و همچنین پتانسیل شارژ کامل گوشی شما را، چهار بار، قبل از آن که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، دارد. همه این قابلیت ها با هزینه 24 دلار در دسترس خواهد بود.
یک جمله طنز که به دلیل قدرت آن بیان می شود این است که احتمالا بتوان با اتصال تعدادی از این پاور بانک ها به هم، یک رقیب مقرون به صرفه برای تسلا پاور وال داشت.
اگر چه بسیاری از جزئیات و مشخصات در مورد این دستگاه، هنوز شناخته شده نیست، به نظر می رسد همان طراحی بلند و باریک، با کیفیت بالای مدل قبلی 10،400 میلی آمپر ساعتی خود را داشته باشد. البته این مدل کمی سنگین تر از مدل قبلی است و وزنی 338 گرمی دارد که البته با توجه به افزایش تراکم قدرت آن، وزن بالاتر ویژگی قابل درکی می باشد. انتظار می رود که یک آرایه شاخص قدرت LED و حداقل 2 پورت USB، داشته باشد، اما صبر داشته باشید تا جزئیات بیشتر از راه برسد.

حتما این سوال در ذهن همه به وجود آمده که: “از کجا می توانیم این پاور بانک را تهیه کنیم؟”
متاسفانه، افرادی که خارج از چین زندگی می کنند، باید پرداخت هزینه سنگین حمل و نقل را هم متحمل شوند. به نظر می رسد، این پاور بانک برای پیش خرید در BuyGou ، در دسترس است.
محصولات سری “می” خیلی دیوانه کننده اند. ممکن است فکر کنید که این آخرین دستگاه ارزان این سری از محصولات می باشد، اشتباه می کنید محصول ارزان دیگری نیز در راه است.
تنها چند ساعت پس از اینکه شیائومی پاور بانک جدید خود را عرضه کرد، می بند 1S، یک گجت پوشیدنی تناسب اندام مقاوم در برابر آب را نیز فقط به قیمت 15 دلار به ارمغان آورد.
مانند مدل قبلی آن، می بند، مدل 1S سازگار با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می باشد. این بند، ضربان قلب را ردیابی می کند، کالری و قدم ها را شمارش کرده و طول مدت خواب را نمایش می دهد، از طرفی تا نیم ساعت در زیر یک متر آب، مقاومت می کند. همانطور که می بینید، همه این قابلیت ها در کسری از قیمت رقبای مشابه آن می باشد.
این بند نیز این هفته به طور انحصاری در چین عرضه می شود و هنوز هیچ خبری از عرضه آن در خارج از کشور چین وجود ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر