;
coinex

اپل موزیک در حال حاضر برای اندروید نیز در دسترس است

اپل موزیک در حال حاضر برای اندروید نیز در دسترس است

اپل موزیک بالاخره راه خود را به اندروید باز کرد. اپل اولین بار اعلام کرد که سرویس موسیقی جدید خود را پاییز امسال وارد دستگاه های اندرویدی خواهد کرد، هر چند ما، به جز چند تصویر فاش شده، خیلی در مورد آن چیزی نشنیده ایم. اکثریت ویژگی هایی که اپل در ابتدا اعلام کرده بود که با این سرویس عرضه خواهد شد، به نسخه اندرویدی راه پیدا کرده است، از جمله Beats 1 شبکه های رادیویی، ویژگی اتصال و توانایی دریافت پیشنهاد های دستچین بر اساس آنچه فرد گوش می دهد.

از آنجا که همه این ویژگی ها در اولین نسخه در دسترس نیستند، از لحاظ فنی، فعلا این نسخه برچسب “بتا” خواهد گرفت. همچنین اپل اشاره می کند که موسیقی فیلم ها در نسخه اندرویدی موجود نمی باشند.
کاربران علاقه مند به اندروید می توانند سه ماه به صورت رایگان ثبت نام کنند. پس از این سه ماه، برنامه های فردی برای آنها 9.99 دلار در ماه، هزینه خواهد داشت و هنگامی که برنامه های گروهی در دسترس قرار گیرد، می توان تا شش نفر با یک حساب کاربری با هزینه 14.99 دلار ماهانه عضو شد.
به نظر می رسد برنامه جدید اپل موزیک برای اندروید بسیار شبیه به همتای iOS خود می باشد اما می توان گفت اپل حداقل سعی داشته که ظاهر آن را کمی شبیه برنامه اندرویدی کند. برای دانلود، به این لینک پلی استور سر بزنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر