;
coinex

سامسونگ توسعه سیستم عامل گلکسی S7 را آغاز کرده است

سامسونگ توسعه سیستم عامل گلکسی S7 را آغاز کرده است
هیچ شکی در اینکه سامسونگ گوشی گلکسی S7 را در اوایل سال آینده، رونمایی خواهد کرد، نیست، اما در حال حاضر هیچ تاییدیه از سوی شرکت، مبنی بر آنچه که ما می توانیم از گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، انتظار داشته باشیم، وجود ندارد. البته به اندازه کافی شایعات و گزارشات بی شمار در مورد ویژگی ها و مشخصات آن فاش شده است و ما نیز تا کنون خبرهای بسیاری از آن در اختیار شما قرار داده ایم.

برخی بر این باورند که گلکسی S7 ممکن است سال آینده کمی زودتر از زمان معمول از راه برسد. اطلاعاتی که ما امروز برای شما بازگو می کنیم، در راستای همین اعتقاد است.
به گفته منابع، سامسونگ توسعه بستر نرم افزاری را برای گلکسی S7 آغاز کرده است، این کار یک ماه زودتر از زمان توسعه نرم افزار برای گلکسی S6 در سال گذشته آغاز شده، که می تواند یک نشانه مهم برای این باشد که سامسونگ ممکن است گلکسی S7 را در فوریه 2016 (حوالی بهمن ماه) رونمایی کند، حتی شاید در در کنگره جهانی موبایل 2016 که در همان ماه، برگزار می شود، این اتفاق محقق شود. گزارشاتی در مورد دو مدل از این گوشی وجود دارند و این موضوع را تایید می کنند که مدل های صاف و منحنی مانند گلکسی S6 و گلکسی S6 اج خواهد داشت. توسعه G930FXXU0AOK6 و G935FXXU0AOK6 این ماه آغاز شده است و به خوبی می تواند نشان دهد که گلکسی S7 احتمالا در اوایل سال آینده میلادی از راه می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر