;
coinex

هم اکنون نسل اول موتو ۳۶۰ موتورولا با قیمتی عالی در ایالات متحده در دسترس می باشد

نسل اول موتو ۳۶۰ موتورولا. هم اکنون نسل اول موتو ۳۶۰ موتورولا با قیمتی عالی در ایالات متحده در دسترس می باشد

اگر شما می خواهید یک ساعت هوشمتد خریداری کنید و برایتان فرقی نمی کند که این محصول حتما در سال جاری منتشر شود، نسل اول موتورولا موتو ۳۶۰ می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد و دلیلش هم این است که این ساعت در حال حاضر ارزانتر از همیشه در ایالات متحده امریکا در دسترس می باشد.

اگر می خواهید که موتورولا موتو ۳۶۰ اورجینال را از گوکل استور خریداری نمایید، کافیست تنها ۹۹.۹۹ دلار برای آن بپردازید و گوگل هم آن را به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این پیشنهاد برای مدت زمانی محدود است یا خیر ولی تصور ما این است که با توجه به اینکه اولین نسل موتو ۳۶۰ در حال حاضر حدود ۱ سال قدمت دارد، این برچسب قیمت ۹۹.۹۹ دلاری به عنوان قیمت دائمی می تواند خیلی خوب باشد.

در همین حال نسل دوم موتو ۳۶۰ که چندی پیش منتشر شد، با قیمت شروع ۲۹۹ دلار  فروخته می شود و در دو سایز: یکی با صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی و دیگری با صفحه نمایش ۱.۳۷ اینچی در دسترس قرار می گیرد. این در حالی است که موتو ۳۶۰ اورجینال فقط با صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی عرضه می شود.

مدل های قدیمی تر درست مانند مدل جدید موتو ۳۶۰، با اکثر گوشی های اندرویدی سازگار هستند و اگر آن را به نسخه ی اخیر اندروید ویر بروزرسانی کنید، می توانید آن را حتی با آیفون هم همراه کنید.

آیا شما مایل به خرید موتو ۳۶۰ یکساله هستید؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر