;
coinex

هوآوی میت 8 در چین تایید شد

هوآوی میت 8  در چین تایید شد

به تازگی مشخص شد که گوشی بعدی هوآوی، میت 8، از چین گواهینامه کیفیت 3C را دریافت کرده است. سه نسخه از این گوشی توسط مقامات چینی ذکر شده که شامل NXT-AL10، NXT-CL00، و NXT-TL00 می باشد، با نگاه کردن به این سه نسخه به نظر می رسد که این ها توسط سه اپراتور مخابراتی چینی در دسترس هستند.

متاسفانه، این لیست تائید، جزئیات زیادی در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی ها آشکار نمی کند. جالب توجه است که با این حال، نکته ی جالبی که این مستندات نشان می دهند این است که گوشی جدید هوآوی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۰ واتی (۵ ولت به ۲ آمپر)و یا ۱۸ واتی(9 ولت به 2 آمپر) پشتیبانی می کند، که این با مشخصات شارژ سریع با شارژرهای شارژ سریع 2.0 کوآلکوم کلاس A و کلاس B مطابقت می کند.
به تازگی توسط این سازنده اشاره شده که میت 8 اولین گوشی خواهد بود که از چیپ ست جدید هشت هسته ای کیرین 950 ساخت هوآوی که در هفته گذشته پرده برداری شد، استفاده می کند. با توجه به یک سری از نتایج فاش شده ی بنچمارک های منتسب به میت 8، این گوشی ها حتی قدرت و پردازش یکپارچه بیشتری نسبت به گوشی های اندرویدی پر قدرت کنونی مانند گلکسی نوت ۵ یا گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ دارند.
در حالی که هوآوی نکاتی را در مورد تراشه انتخابی در گوشی میت ٨ آشکار ساخته است، با این حال، بسیاری از مشخصات سخت افزاری هنوز باید توسط این سازنده تایید شود. با توجه به شایعات قبلی، هوآوی میت 8 یک صفحه نمایش عظیم الجثه دارد که با سخت افزار داخلی رده بالای آن ادغام شده است، در نتیجه، ادامه سنت این سری را پیش گرفته است، در واقع شایعه شده است که شامل یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، ٣/۴ گیگابایت رم رم و ٣٢/۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، یک دوربین اصلی ١٣ مگاپیکسلی، و دوربین جلوی ٨ مگاپیکسلی می باشد.

هوآوی قرار است این گوشی را ٢۶ نوامبر(5 آذر) معرفی کند، اما انتظار می رود تا قبل از روز رونمایی آن، شاهد شایعات و نشت خبری بیشتری حول این در گوشی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر