;
coinex

ایسوز نیز عینک واقعیت افزوده منتشر خواهد کرد

ایسوز تایید کرده است که در حال حاضر بر روی سخت افزار واقعیت افزوده (AR) کار می کند و می خواهد با راه اندازی نسخه هولولنز خود (تصویر بالا) به دنبال رد پای مایکروسافت برود.
قرار بر این بود که این شرکت پیش از این، بر روی چنین ابزاری تمرکز کند، اما در حال حاضر طی گفتگوی اینترنتی اخیر با مدیر اجرایی ایسوس، این قضیه توسط او تائید شد و صراحتا ذکر شد که این شرکت برای تولید هدست واقعیت مجازی خود برنامه ریزی کرده است.
با توجه به گفته مدیر عامل این شرکت، جری شن، این دستگاه می تواند اوایل سال 2016 میلادی عرضه شود.
سایت خبری CNET گزارش می دهد که شن اظهار داشت: ” سال آینده، زمانی است که ما با یک محصول جدید می آییم …، ما فکر می کنیم که واقعیت افزوده برای زندگی مردم بسیار مهم خواهد بود”
با همه ی شواهد موجود، عینک ایسوز، یک نسخه ارزان تر از عینک واقعیت افزوده مایکروسافت، با هدف یک بازار گسترده تر، خواهد بود. شایعه شده است که این دستگاه از سیستم عامل ویندوز هولوگرافی مانند آنچه در هولولنز دیده می شود، استفاده می کند.
بدون شک ایسوز تنها تولید کننده ای نخواهد بود که گام به دنیای سخت افزاری واقعیت افزوده می گذارد، در واقع ماه گذشته، پتنتی از آمازون دیده شد مبنی بر ساخت یک عینک هوشمند که می تواند فیلم را درست در مقابل چشمان کسی که آن را به چشم زده است، نمایش دهد.
اگر واقعیت مجازی، در آغاز سال آینده با انتشار دستگاهی امثال(آکیولس ریفت) Oculus Rift و(اچ تی سی وایو) HTC Vive پا به عرصه بگذارند، به نظر می رسد که دیری نمی پاید که واقعیت افزوده نیز رو می نماید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر