;
coinex

رندر هایی از دومین گوشی اندرویدی بلک بری!

رندر هایی از دومین گوشی اندرویدی بلک بری!

گوشی اندرویدی بعدی بلک بری نیز می تواند به یک صفحه کلید فیزیکی همیشه حاضر در صحنه مجهز باشد. تنها چند روز پس از اینکه مدیر عامل شرکت بلک بری، جان چن تایید کرد که این شرکت دارای طیف وسیعی از محصولات پس از گوشی تازه منتشر شده پریو می باشد، منابع، رندر هایی دریافت و منتشر کردند که نشان می دهد گوشی اندرویدی بعدی بلک بری چگونه خواهد بود.

منبع بیان می کند که این گوشی با اسم کد “Vienna” خواهد آمد و این رندرها اولین دید واقعی از طراحی آن است. Vienna حالت کشویی پریو که طرح بلک بری می باشد را کنده است، یک صفحه کلید فیزیکی جلوی آن وجود دارد. به نظر می رسد صفحه کلید آن، با همان اندازه و طراحی که در پیو دیده می شود همره باشد، اما سخت است که به سادگی و تنها از روی این رندر ها نظر داد.
اگر چه هنوز روزهای اولیه بلک بری در دنیای اندروید است، ولی همنطور که می بینیم، آنها با عرضه گوشی پریو یک شروع عالی را در بدو ورود  به دنیای اندروید داشتند، کسانی که به احتمال زیاد تا آن زمان علاقه مند به بلک بری نبوده اند، بالاخره نگاهی به عرضه جدید آن انداختند. با این احوالات ممکن است، مدت ها شاهد عرضه Vienna نباشیم و یا اینکه در طراحی و شکل آن تغییراتی ایجاد شود. نمی توان گفت این رندر ها به چند سال قبل بر می گردد، به نظر می رسد بلک بری به صورت بلند مدت استراتژی اندروید را برای دستگاه هایش در سر داشته است. بسیاری از افراد امیدوارند که بلک بری یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش کاملا لمسی، بدون صفحه کلید فیزیکی تولید کند، اما تا کنون به نظر می رسد آوردن صفحه کلید به اندروید حتمی است. فقط باید صبر کنیم و ببینم که این داستان چگونه تکامل می یابد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: crackberry


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر