coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت گیمینگ پریدیتور 8 برای پیش فروش آماده است

شاید خیلی از شما منتظر یک تبلت سری گیم باشید و احتمالاً با تبلت پریدیتور 8 ایسر ( Acer Predator 8) آشنا هستید، تبلتی که در سپتامبر معرفی شد. حال خبر خوشحال کننده برای دوستداران تبلت های سری گیم این است که تبلت مذکور ایسر در حال حاضر برای پیش خرید در آمریکا در دسترس قرار گرفت. اگر چه قرار بود این تبلت در 8 نوامبر عرضه شود اما گویا این عرضه به 13 نوامبر موکول شد. این تبلت در حال حاضر به صورت مستقیم از ایسر و از Newegg قابل سفارش است.
پریدیتور 8 دارای طراحی غیر معمول است که ما را به یاد لپ تاپ Alineware می اندازد. از مشخصات داخلی آن می توان به طراحی با چیپ ست Atom Z8700 اینتل و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز  (که در حالت توربو تا 2.4 گیگا هرتز می رسد) اشاره کرد. از طرفی دارای صفحه نمایش 8 اینچی و رزولوشن 1200*1920 است. نسخه ی اندروید نصب شده بر روی آن اندروید 5.1 لالی پاپ می باشد. اما این احتمال وجود دارد که اندروید 6 مارشمالو در آینده ای نزدیک برای این تبلت عرضه شود. دیگر ویژگی های آن مجهز بودن به دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی، دوربین پشت 5 مگاپیکسلی، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری 4550 میلی آمپری می باشد. تبلت جدید ممکن است با Predator MediaMaster همراه باشد، یک قابلیت که به کاربران امکان می دهد نتظیمات ویدئو ها و صدا های خود را در جستجو برای بازی بهتر و تجربه چند رسانه ای، سفارشی سازی کنند.
تبلت جدید سری گیم  ایسر به قیمت 299.99 دلار فروخته و از انواع اتصالات فقط در مدل Wi-Fi عرضه خواهد شد، معلوم نیست که ایسر قصد دارد تا مدل 3G/LTE آن را عرضه کند یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر