coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش 188 میلیون دلاری شیائومی در یک روز

شاید جالب است تا بدانید که چینی ها هر سال روز 11 نوامبر را به عنوان روز مجرد ها می دانند و این روز امسال تبدیل به بزرگترین روز فروش آنلاین شد. امسال شرکت شیائومی توانست در این روز 1.2 میلیارد ین (188 میلیون دلار) فروش داشته باشد.

روز مجرد برای اولین بار در یک دانشگاه و در دهه ی 90 باب شد و توسط دانشجویان پسر جدید جشن گرفته شد. بعد ها محبوبیت این مفهوم رشد کرد و حالا این روز توسط دختر ها و پسر های جوان جشن گرفته می شود. در این جشن ملاقات بسیاری صورت می گیرد و افراد ناشناس زیادی از سراسر کشور برای حضور در این جشن گرد هم جمع می شوند و با یکدیگر آشنا می شوند. در واقع این جشن فرصت آشنایی و ملاقات با افراد جدید پیش می آید. این جشن نیز فرصت خوبی برای کسب و کار است و با کاهش قیمت در فروشگاه های آنلاین فرصت خوبی برای خریداران در روز مجرد ایجاد می کند و البته یکی از عادات چینی ها در این روز خرید آنلاین است.

شیائومی خیلی زود و با ارائه ی تخفیفات زنجیره ای گوی سبقت را از رقبا دزدید. شیائومی به ساخت و ارائه ی  محصولات خوب و با کیفیت با قیمت پایین شهرت دارد. اما با این حال با ارائه ی تخفیف های پی در پی باز هم از قیمت این محصولات کم کرد.

شرکت در دوزاده دقیقه ی ابتدایی حدود 16 میلیون دلار فروش داشت، و با نزدیک شدن به صبح همان روز این عدد به 100 میلیون رسید، و در نهایت 188 میلیون فروش عاید شیائومی شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر