;
coinex

گوشی الفون وُنی (Elephone Vowney) با مشخصاتی عالی و قیمتی عالی تر، از هنگ کنگ سر برآورد

گوشی الفون وُنی (Elephone Vowney) با مشخصاتی عالی و قیمتی عالی تر، از هنگ کنگ سر برآورد

در دو هفته ای که گذشت تنها یک موضوع بطور برجسته از سرزمین های خاور دور در مورد یک دستگاه پشرفته تکنولوژی شنیده شد و این صحبت ها در مورد گوشی هوشمندی بود که از سازنده هنگ کنگی به نام الفون (Elephone) با نام عجیب و غریب وُنی (Vowney) معرفی شده است.

بله این گوشی با نام غیر متعارف الفون وُنی (Elephone Vowney) بر روی کاغذ به مانند اسمش یک معامله دیوانه وار عالی خواهد بود. این گوشی تنها با قیمت 299.99 دلار به فروش می رود و اگر احساس می کنید که از این گوشی ارزان قیمت آبی گرم نمی شود صبر کنید و ببینید که الفون برای این مدل چه ویژگی هایی را در نظر گرفته است.

وُنی با یک نمایشگر 5.5 اینچی LTPS با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل که 534 پیکسل در هر اینچ را شامل می شود پا به میدان گذاشته است. پردازنده مرکزی آن یک Helio X10 مدیا تک 64 بیتی 8 هسته ای و یک پردازنده گرافیکی قدرتمند VR GX6200 می باشد که با 4 گیگا بایت رم جفت شده است. در کنار اینها 32 گیگا بایت حافظه داخلی و قابلیت حمل دو سیمکارت قرار داده شده است.

در پشت این گوشی، یک سنسور دوربین سونی اکسمور (IMX230 (Sony Exmor با 21 مگاپیکسل و ردیابی فوکوس خودکار و یک جفت فلش قرار گرفته است. این دوربین قادر به زمان فوکوس فوق سریع می باشد (براساس ادعای الفون 0.15 ثانیه) و با قابلیت ضبط 4K UHD و با امکان پخش کلیپ هایی با قابلیت اسلو موشن 120 فریم بر ثانیه می باشد. درست در زیر این سنسور دوربین، اسکنر اثر انگشت که الفون ادعا می کند تنها نیم ثانیه برای تماس کافی است که قفل وُنی را باز کند قرار گرفته است و یک دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی با سخاوت هر چه تمام تر درجلوی آن نشسته است.

در انتها باید گفت که الفون وُنی مبتنی بر اندروید 5.1 لالی پاپ و در اندازه 76.8 میلیمتر در 153 میلیمتر و با ضخامت نازک 8.9 میلیمتر عرض اندام می کند.

این گوشی باریک و بلند با یک باتری لیتیوم – یون  4000 میلی آمپر ساعت بسته بندی شده است که با یک بار شارژ توانایی دارد تا دو روز وُنی را روشن نگاه دارد.

این گوشی باریک و بلند با یک باتری لیتیوم - یون  4000 میلی آمپر ساعت بسته بندی شده است که با یک بار شارژ توانایی دارد تا دو روز وُنی را روشن نگاه دارد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    گوشی بسیار عالیه ولی حیف که به کشور ما از عقبه بزرگ ترین رویای من گسترش پیشرفت تو ایرانه [ویرایش شده]

    پاسخ