;
coinex

گوشی ردمی نوت 2 پرو شیائومی تاییدیه TEENA را دریافت کرد

گوشی ردمی نوت 2 پرو شیائومی تاییدیه TEENA را دریافت کرد

شیائومی ردمی نوت 2 پرو توسط سازمان نظارتی چینی TEENA تایید شد. عکس تایید شده توسط TEENA از نمای پشت گوشی است. همچنین گمان می رود که مشخصات ردمی نوت 2 پرو شباهت بسیار زیادی به گوشی ردمی نوت 2 داشته باشد، اما  ظاهراً گوشی جدید دارای بدنه ی فلزی بوده و به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود و این دقیقاً همان چیزی است که توسط TEENA فاش شد.

از جمله مشخصاتی که می توان راجع به این گوشی جدید شیائومی حدس زد صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1920*1080 می باشد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست Helio X10 مدیا تک و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 2 گیگا هرتز صورت می گیرد. رم 2 گیگابایتی (البته شایعه ای مبنی بر وجود مدل 3 گیگابایتی نیز وجود دارد) و حافظه ی داخلی از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشند. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی و ویدیو چت می باشد، 5 مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی و در زیر دوربین تعبیه شده است.

باتری گوشی ردمی نوت 2 پرو 3060 میلی آمپر ساعتی بوده و این دستگاه 0.5 میلیمتر از نوت 2 ضخیم تر است. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 5.1 خواهد بود و باید دید که آیا اندروید 6 مارشمالو برای آن فرستاده خواهد شد یا نه. انتظار می رود که ارزشی حدود 172 دلار آمریکا داشته باشد و به نظر می رسد که در زمره گوشی های مقرون به صرفه قرار گیرد.

مطمئناً در زمان پرده برداری شرکت از این گوشی اطلاعات بیشتری راجع به قیمت و زمان موجودیت آن مشخص خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر