;
coinex

اولین گوشی ماژولار ویندوز 10 سال آینده میلادی خواهد آمد

اولین گوشی ماژولار ویندوز 10 سال آینده میلادی خواهد آمد
Shift، سازنده گوشی های هوشمند آلمانی، اعلام کرده است که این شرکت به دنبال انتشار یک گوشی هوشمند در اواخر سال 2016 می باشد، که براساس نظر خریداران با پلت فرم اندروید 5.1 و یا ویندوز 10 موبایل اجرا خواهد شد. این گوشی هوشمند +Shift5 لقب گرفته است و برای پیش سفارش از ماه بعد، در دسترس خواهد بود.

در مورد مشخصات دقیق این دستگاه هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما با توجه به گفته شرکت شیفت، این مشخصات ممکن است شامل یک صفحه نمایش 5 اینچی ال سی دی IPS، پردازنده چهار هسته ای یا هشت هسته ای اسنپ دراگون، بیش از 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی عقب همراه با دوربین 5 مگاپیکسلی جلو باشد. گفتنی است احتمالا این گوشی توسط یک باتری قابل جابجایی با اندازه ای بین 2،500 و 3،000 میلی آمپر ساعت کار خواهد کرد.
این سازنده آلمانی همچنین تایید کرد که قطعات ماژولار این گوشی به تنهایی شامل باتری نمی شود بلکه صفحه نمایش، حافظه داخلی و دیگر قطعات، را در بر می گیرد، که کاربران قادر خواهند بود در صورت آسیب، به تبادل آن با قطعه سالم دیگر بپردازند.
شیفت همچنین اعلام کرده است که مشخصات نهایی این گوشی در ماه بعد، زمانی که دستگاه برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت، معلوم خواهد شد. از قرار معلوم به قیمت 399 یورو تقریبا معادل 428.39 دلار پیش فروش می شود، با این حال، زمانی که این دستگاه در فصل سوم سال 2016، برای عرضه آماده شد، قیمت خرده فروشی آن تقریبا معادل 476.71 دلار(444 یورو) خواهد بود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر