coinex
otetmarket
propification.com

از یوتیوب برای دیدن ویدئو های مورد علاقه خود استفاده می کنید؟ اکنون می توانید برای موسیقی مورد علاقه خود نیز از آن استفاده کنید

از یوتیوب برای دیدن ویدئو های مورد علاقه خود استفاده می کنید؟ اکنون می توانید برای موسیقی مورد علاقه خود نیز از آن استفاده کنید

امروز یوتیوب جدیدترین برنامه خود را معرفی کرد، یوتیوب موزیک از امروز برای تمام کسانی در دسترس است که از این سرویس که در درجه اول تمرکزش بر فیلم است، به عنوان جاکباکس(جعبه گرامافون خودکار) خود لذت ببرند.

این برنامه به طور خاص برای پخش و پیدا کردن موسیقی ساخته شده است، یوتیوب موزیک شنوندگان و هنرمندان را به طور مداوم با ارائه پیشنهاد های جدید، یک گام به هدف نزدیک تر می کند. لیست پخش سفارشی، و حتی یک قابلیت به نام ” Daily 40″ که برای های لایت موسیقی های تاپ فعلی استفاده می شود، از جمله ویژگی های آن می باشد.
یوتیوب موزیک همچنین با سرویس فوق العاده ی YouTube Red نیز سازگار است. مشترکین Red یک تجربه کامل خواهند داشت که شامل بسط آگهی رایگان فیلم، گوش دادن آنلاین، یک حالت فقط صوتی و همچنین پس زمینه گوش دادن به طوری که هنگامیکه صفحه نمایش گوشی و یا تبلت خاموش می شود و یا به برنامه های دیگری سویئچ بشود، آهنگ را متوقف نشود، می باشد.
“این برنامه همچنین برای فرد امکان یک دسترسی کامل به یکی از غنی ترین کاتالوگ های موسیقی دنیا را، فراهم می کند. جی فاولر، مدیر بخش مدیریت محصول، در یک پست رسمی وبلاگ، اظهار داشت: “شما قادر خواهید بود به سرعت موسیقی فیلم ها، آهنگ، هنرمندان و آلبوم ها را بیابید، البته همچنین تمام رمیکس ها، کاور آلبوم ها، متن ویدئو ها و فیلم کنسرت ها را که یوتیوب ارائه کرده است، نیز خواهید دید.”
یوتیوب موزیک برای دانلود رایگان از اپ استور و گوگل پلی در دسترس است و کاربران جدید به صورت رایگان 14 روز تست اضافی از یوتیوب رِد دریافت خواهند کرد، به طوری که می توانند بدون محدودیت موسیقی تست کنند،بدون اشتراک رِد 9.99 دلار ماهیانه برای حفظ تبلیغات، هزینه خواهد داشت.

.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر