;
coinex

این گوشی HTC One X9 است

در حالی که HTC تا کنون هیچ صحبتی راجع به شایعات شنیده شده در مورد One X9 نکرده است، موجودیت این گوشی از طریق مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین تایید شد. این مرجع صدور گواهینامه چینی همراه با انتشار چهار عکس از  One X9، لیستی از مشخصات آنرا نیز به نمایش گذاشت.

در حالی که HTC تا کنون هیچ صحبتی راجع به شایعات شنیده شده در مورد One X9 نکرده است، موجودیت این گوشی از طریق مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین تایید شد. این مرجع صدور گواهینامه چینی همراه با انتشار چهار عکس از  One X9، لیستی از مشخصات آنرا نیز به نمایش گذاشت. این تاییدیه ای بود بر آن چیزی که تا کنون از عکس های به بیرون درز شده One X9 دیده شده است. آری! وجود این دستگاه، واقعیت دارد.

HTC One X9 در اندازه های 7.99 در 75.9 در 153.2 میلیمتر، با وزن 174 گرمی و در یک قامت تا حدودی فلزی خود نمایی می کند.

این تاییدیه ای بود بر آن چیزی که تا کنون از عکس های به بیرون درز شده One X9 دیده شده است. آری! وجود این دستگاه، واقعیت دارد.  HTC One X9 در اندازه های 7.99 در 75.9 در 153.2 میلیمتر، با وزن 174 گرمی و در یک قامت تا حدودی فلزی خود نمایی می کند.

One X9 را دقیقا نمی توان جزء رده بالاترین گوشی های هوشمند دانست. نمایشگر IPS 5.5 اینچی این گوشی دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل می باشد و قدرت آن توسط یک پردازنده 2.2 گیگا هرتزی هشت هسته ای (سازنده فعلا ناشناس) تامین می شود و از ارتباطات LTE پشتیبانی می کند. برای گرفتن عکس های سلفی خوب و استفاده از ویدیو چت، یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلوی این گوشی نشسته است و در عقب آن نیز یک سنسور دوربین 13 مگا پیکسلی که در سمت راست دو فلاش قرار گرفته، وجود دارد. HTC One X9 دارای 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی قابل ارتقا است و در حال حاضر قادر است که برنامه های خود را با سیستم عامل اندروید 5.0.2 لالی پاپ مدیریت کند.

شرکت HTC  برنامه انتشار One X9 را اوایل 2016 اعلام کرده است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر