;
coinex

فیس بوک برای غنی سازی محتوای ویدئو های 360 درجه برای هدست گیر VR تلاش می کند

فیس بوک برای غنی سازی محتوای ویدئو های 360 درجه برای هدست گیر VR تلاش می کند

فیس بوک در حال کار بر روی تبلیغات همه جانبه و تصویری 360 درجه برای هدست های واقعیت مجازی و دیگر پلت فرم ها از جمله وب و iOS می باشد. این شرکت همچنین در حال کار برای انتشار ابزار آپلود ویدئو 360 درجه به صفحات فیس بوک نیز می باشد که این ابزار برای کمپانی ها، هنرمندان و علاقه مندان امکان ارائه محتوای بهتر دست آورد های خود به مردم سراسر جهان را فراهم می کند.

اگر شما با آپلود این دست ویدوئو ها مشکل دارید، فیس بوک برای شما 360video.fb.com را در نظر گرفته است، که یک وب سایت حاوی تمام منابع و راهنمایی های مورد نیاز برای پوشش این نوع از فیلم ها می باشد. این صفحه همچنین دارای برخی از نسخه های نمایشی فیلم های 360 برای تست و روشن شدن موضوع می باشد.
به منظور آوردن این سطح از محتوا برای مصرف کنندگان هدست گیر VR سامسونگ، فیس بوک در حال کار با برخی سرشناسان صنعت دوربین سازی مانن د Theta، Giroptic، IC Real Techو 360 Flyمی باشد. آنها می خواهند فیلم های 360 موضوعیت بیشتری بگیرند و این به معنی کار بر روی یک راه ساده تر برای به اشتراک گذاشتن فیلم های مثل این است.
ما در حال حاضر چند آگهی تصویری هوشمندانه در فیس بوک دیده ایم که همه در یک مرحله مبتدی بوند، اما فیس بوک در حال کار با سامسونگ، والت دیزنی، و AT & T برای تولید محتوای غنی تر می باشد، و همچنین همانطور که گفتیم قصد دارد به دلیل اینکه اکنون هدست گیر VR سامسونگ، برای پیش سفارش در دسترس قرار گرفته است، کاربران از برخی مطالب بسیار غنی در آینده لذت ببرند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر