;
coinex

در پی حملات تروریستی فرانسه، اپراتور های ورایزن، تی- موبایل و اسپرینت، تماس های به این کشور را رایگان اعلام کردند.

در پی حملات تروریستی فرانسه، اپراتور های ورایزن، تی- موبایل و اسپرینت، تماس های به این کشور را رایگان اعلام کردند.

در پی حملات تروریستی که عصر روز جمعه در سراسر پاریس اتفاق افتاد، برخی از اپراتور های بزرگ آمریکا در حال ارائه تماس رایگان به فرانسه هستند. اپراتور ورایزن (Verizon) به مشترکین خود اجازه برقراری تماس و ارسال پیام رایگان را از یکشنبه 15 نوامبر (امروز) داده است. اما مالیات و مالیات بر ارزش افزوده همچنان باید پرداخت گردد. کاربران اپراتور اسپرینت (Sprint) در سراسر جهان می توانند تماس ها و پیام های به زبان فرانسوی خود را تا اطلاع ثانوی به صورت رایگان انجام دهند.

تی- موبایل (T-Mobile) به اعضای دارای سیمکارت دائمی خود، توانایی برقراری تماس رایگان و ارسال پیام به طور رایگان را از آمریکا به فرانسه و بالعکس را داده است. این پیشنهاد تا پایان روز یکشنبه، 15 نوامبر در دسترس خواهد بود. شارژ تماس های گرفته شده با فرانسه بعدا در صورتحساب آنها خواهد آمد. اما توسط اعتبارات در نظر گرفته شده در همان صورتحساب کنسل خواهد شد. علاوه بر کاربران تی- موبایل که می توانند به صورت رایگان تماس ها و پیام های خود را به فرانسه ارسال کنند این اپراتور با گسترش این برنامه شرایط را برای فرانسویانی که با شخصی در آمریکا تماس بگیرند نیز بطور رایگان فراهم می کند. و اسکایپ نیز از همه عوارض تماس های داخلی و بین المللی به فرانسه در چند روز آینده صرفنظر کرده است.

به طور معمول در این گونه حوادثی که جهان را متاثر می کند، اپراتور های تلفن می توانند کمک موثری به کاهش این دردهای پر فشار که نمونه ای از آن اکنون در فرانسه اتفاق افتاده است داشته باشند. در چنین مواقعی گاهی اوقات شنیدن صدای یک دوست یا فامیل می تواند کمک بسیار بزرگی به روحیه فرد دردمند کند و این کمک می کند که همه چیز بهتر شود. بهتر استساکنان آمریکا اگر کسی را می شناسند که در فرانسه زندگی می کند با استفاده از بذل و بخشش هایی که اپراتور ها انجام داده اند گوشی تلفن را برداشته و حالی از آشنایان خود بپرسند این کار هیچ هزینه برای آنها ببار نخواهد آورد اما مطمئنا در حال آن شخص اثر بخش است.

امیدواریم که در سراسر دنیا برای همه مردم از هر رنگ و نژاد و مذهبی هرگز از این دست اتفاقات پیش نیاید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر