;
coinex

10 خودروی کانسپت برتر جهان ؛ خودروهایی شگفت انگیز با ظاهری فریبنده

از زمان اختراع خودرو تا کنون این صنعت با فراز و نشیب های فراوانی همراه بوده و همواره به عنوان یک صنعت قوی و یک بازار پر قدرت مورد توجه همگان بوده است. این صنعت اکنون که توانسته خود را به قرن بیست و یکم برساند با تلفیقی خالص از هنر و خلاقیت، پدیده ای را در این عصر وارد کرده که کانسپت (طرح مفهومی) خوانده می شود. کارخانجات خودرو سازی برای قدرت نمایی و نشان دادن تفکرات آینده نگر خود، خورویی را با طراحی خاص و امکانات ویژه تولید می کنند که باعث شگفتی می شود و چشم ها را از روی آنها نمی توان برداشت. برای لذت بردن بیشتر شما از این کلاس هنری-صنعتی چشم هایتان را به 10 کانسپت برتر دنیا دعوت می کنیم.

از زمان اختراع خودرو تا کنون این صنعت با فراز و نشیب های فراوانی همراه بوده و همواره به عنوان یک صنعت قوی و یک بازار پر قدرت مورد توجه همگان بوده است. این صنعت اکنون که توانسته خود را به قرن بیست و یکم برساند با تلفیقی خالص از هنر و خلاقیت، پدیده ای را در این عصر وارد کرده که کانسپت (طرح مفهومی) خوانده می شود. کارخانجات خودرو سازی برای قدرت نمایی و نشان دادن تفکرات آینده نگر خود، خودرویی را با طراحی خاص و امکانات ویژه تولید می کنند که باعث شگفتی می شود و چشم ها را از روی آنها نمی توان برداشت. برای لذت بردن بیشتر شما از این کلاس هنری-صنعتی چشم هایتان را به 10 کانسپت برتر دنیا دعوت می کنیم.

.

Peugeot Flux

Peugeot Flux  این کانسپت برنده مسابقات طراحی بین المللی پژو در سال 2007 می باشد. پژو فلاکس (Flux) یک ماشین اسپورت زیبا ست که برای آفرود (off-road) طراحی شده است و تقریبا هر چیزی دارد. یکی از جالبترین ویژگی های فلاکس، موتور این خودرو است که با سوخت هیدروژنی کار می کند.

این کانسپت برنده مسابقات طراحی بین المللی پژو در سال 2007 می باشد. پژو فلاکس (Flux) یک ماشین اسپورت زیبا ست که برای آفرود (off-road) طراحی شده است و تقریبا هر چیزی دارد. یکی از جالبترین ویژگی های فلاکس، موتور این خودرو است که با سوخت هیدروژنی کار می کند.

.

Nike ONE

Nike ONE  یک طرح مفهومی زیبا که تقریبا شبیه به حشره طراحی شده و توسط کمپانی پوشاک ورزشی نایک سرمایه گذاری شده است.  حداکثر سرعت کانسپت نایک وان 230 مایل بر ساعت (370 کیلومتر بر ساعت) می باشد.

یک طرح مفهومی زیبا که تقریبا شبیه به حشره طراحی شده و توسط کمپانی پوشاک ورزشی نایک سرمایه گذاری شده است.

حداکثر سرعت کانسپت نایک وان 230 مایل بر ساعت (370 کیلومتر بر ساعت) می باشد.

.

Jaguar Mark XXI

Jaguar Mark XXI  بدون شک کانسپت جگوار مارک XXI خودری بد شکلی است اما این ماشین بیش از حد مربوط به آینده است. این کانسپت دارای پنل های فتوولتاییک (سلول های خورشیدی) می باشد و به این خودرو اجازه می دهد که در حین حرکت نیز باتری های خود را شارژ کند. طرح مفهومی شبیه به برگِ مارک XXI، لوکس و راحت می باش

بدون شک کانسپت جگوار مارک XXI خودری بد شکلی است اما این ماشین بیش از حد مربوط به آینده است. این کانسپت دارای پنل های فتوولتاییک (سلول های خورشیدی) می باشد و به این خودرو اجازه می دهد که در حین حرکت نیز باتری های خود را شارژ کند. طرح مفهومی شبیه به برگِ مارک XXI، لوکس و راحت می باشد.

.

Audi Makaon Speed Sailor

Audi Makaon Speed Sailor  این خودرو در سال 2040 به بازار عرضه خواهد شد. یک خودروی سبک وزن دو نفره که توسط انژی باد به حرکت در می آید. صندلی های این کانسپت برای حفظ تعادل خودرو در باد های شدید قابل تغییر است.

این خودرو در سال 2040 به بازار عرضه خواهد شد. یک خودروی سبک وزن دو نفره که توسط انژی باد به حرکت در می آید. صندلی های این کانسپت برای حفظ تعادل خودرو در باد های شدید قابل تغییر است.

.

Dolphin

Dolphin  ماشین مفهومی دلفین در چالش طراحی میشلان در 2013 جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. دلفین یک ماشین اسپورت است که توسط سه مهندس جوان چینی از فیبر کربن و شیشه ای شفاف طراحی شد و کاملا سبک وزن است.

ماشین مفهومی دلفین در چالش طراحی میشلان در 2013 جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. دلفین یک ماشین اسپورت است که توسط سه مهندس جوان چینی از فیبر کربن و شیشه ای شفاف طراحی شد و کاملا سبک وزن است.

.

Mercedes-Benz Biome

Mercedes-Benz Biome  این خودرو در سال 2010 خلق گردید. کانسپت مرسدس بنز Biome به جای خط تولید کارخانه در یک آزمایشگاه ساخته شد. حداکثر سرعت این کانسپت 187 مایل بر ساعت (300 کیلومتر بر ساعت) است.

این خودرو در سال 2010 خلق گردید. کانسپت مرسدس بنز Biome به جای خط تولید کارخانه در یک آزمایشگاه ساخته شد. حداکثر سرعت این کانسپت 187 مایل بر ساعت (300 کیلومتر بر ساعت) است.

.

Audi Quattroflex

Audi Quattroflex  این کانسپت توسط السی بایکوف (Alexey Bykov) طراحی شده است. آئودی Quattroflex طرحی کاملا مربوط به آینده است که بی شباهت به یک حشره نیست. این کانسپت بدون سقف و صندلی است و کل این خودرو از طریق یک جوی استیک (joystick) به جای استفاده از فرمان کنترل شود.

این کانسپت توسط الکسی بایکوف (Alexey Bykov) طراحی شده است. آئودی Quattroflex طرحی کاملا مربوط به آینده است که بی شباهت به یک حشره نیست. این کانسپت بدون سقف و صندلی است و کل این خودرو از طریق یک جوی استیک (joystick) به جای استفاده از فرمان کنترل شود.

.

Lamborghini Madura

Lamborghini Madura  لامبورگینی همواره با تولید بالاترین مدل های خودروی اسپورت شناخته شده است. لامبورگینی مادورا یک خودروی مفهومی زیبا است که درسال 2016 در دسترس قرار خواهد گرفت و بر چسب قیمتی 5 میلیون دلاری را با خود حمل می کند.

لامبورگینی همواره با تولید بالاترین مدل های خودروی اسپورت شناخته شده است. لامبورگینی مادورا یک خودروی مفهومی زیبا است که درسال 2016 در دسترس قرار خواهد گرفت و بر چسب قیمتی 5 میلیون دلاری را با خود حمل می کند.

.

Renault DeZir

Renault DeZir  رنو DeZir برای اولین بار در نمایشگاه اتوموبیل پاریس به نمایش درآمد. یک کانسپت تمام الکتریکی دو نفره با دو درب پروانه ای در هر طرف که توسط تیم طراحی رنو خلق گردید. این خودرو میتواند با حداکثر سرعت 112 مایل بر ساعت (180 کیلومتر بر ساعت) حرکت کند.

رنو DeZir برای اولین بار در نمایشگاه اتوموبیل پاریس به نمایش درآمد. یک کانسپت تمام الکتریکی دو نفره با دو درب پروانه ای در هر طرف که توسط تیم طراحی رنو خلق گردید. این خودرو میتواند با حداکثر سرعت 112 مایل بر ساعت (180 کیلومتر بر ساعت) حرکت کند.

.

Cadillac World Thorium Fuel

Cadillac World Thorium Fuel  با نام مستعار WTF نیز شناخته می شود کانسپت کادیلاک World Thorium Fuel توسط Lorus Kulesus طراحی شده است. این خودرو با طراحی فضایی خود شبیه به خودروهای بیگانگانی است که گویی برای تسخیر زمین آمده اند. سوخت این کانسپت تقریبا شبیه به سوخت هسته ای است.

با نام مستعار WTF نیز شناخته می شود کانسپت کادیلاک World Thorium Fuel توسط Lorus Kulesus طراحی شده است. این خودرو با طراحی فضایی خود شبیه به خودروهای بیگانگانی است که گویی برای تسخیر زمین آمده اند. سوخت این کانسپت تقریبا شبیه به سوخت هسته ای است.

.

.

منبع: lolwot


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    رنو ای زد جاش خالیه

    پاسخ

    واااییییی، عجب ماشیناییییین، ما پراید می سازیم اونا هم ازینا می سازن، والا چی بگم دیگهههه 😐

    پاسخ