;
coinex

تصاویر جدید فاش شده از گوشی تاشو سامسونگ، به نظر می رسد طراحی آن شبیه به گلکسی S6 باشد

تصاویر جدید فاش شده از گوشی تاشو سامسونگ، به نظر می رسد طراحی آن شبیه به گلکسی S6 باشد

نسل گوشی های تاشو را به خاطر دارید؟ چند وقتی است که دیگر تولید کنندگان با وجود گوشی های هوشمند با صفحه نمایش لمسی دیگر به سراغ تولید گوشی های تاشو نمی روند، البته این مدل گوشی ها هنوز هم بین مردم طرفدارانی دارد، از این رو سامسونگ برای آن دسته از دوستداران گوشی تاشو در صدد تولید یک گوشی هوشمند تاشو برآمد. البته خبر اینکه سامسونگ چنین تصمیصی گرفته،جدید نیست مدت هاست که در این راستا خبر هایی به گوش می رسد.

اکنون تصاویری از گوشی تاشو سامسونگ، که هفته گذشته توسط TENAA تایید شده بود، کشف شده است. پس از نگاه کردن به تصاویر، ما با خیال راحت می توانیم ادعا کنیم که این گوشی با شماره مدل SM-W2016، به نظر می رسد مثل یک نسخه تاشو از گلکسی S6 است، در واقع با وجود قاب شیشه ای و ساخت فلزی، و مشخصات سخت افزاری که دارد بسیار شبیه به اس 6 می باشد.
گفتنی است که این دستگاه به نام گلکسی گلدن 3 نخواهد بود. به احتمال زیاد به عنوان SM-W2016 منتشر خواهد شد، و مجهز به دو صفحه نمایش 3.9 اینچی سوپر AMOLED، هر کدام با رزولوشن 1،280 در 786 پیکسل، صفحه کلید عددی (T9)، یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی می باشد.
از لحاظ سخت افزار داخلی، SM-W2016 دارای پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای Exynos 7420 ، 3 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و اندروید 5.1.1 لالی پاپ می باشد. وزن این دستگاه 204 گرم و ابعاد آن 120.4 در  15.1 در  61 میلی متر است. این گوشی هوشمند در زمره گوشی های رده بالا خواهد بود، و قطعا به درخواست تجدید نظر دوستداران تاشو که می خواهند یک گوشی مثل گلکسی S6 اعلاء داشته باشند تولید شده است.

این گوشی هوشمند در زمره گوشی های رده بالا خواهد بود این گوشی هوشمند در زمره گوشی های رده بالا خواهد بود این گوشی هوشمند در زمره گوشی های رده بالا خواهد بود این گوشی هوشمند در زمره گوشی های رده بالا خواهد بود

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر