;
coinex

ایسوس تایید می کند که در حال کار بر روی بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی های سری زنفون می باشد

ایسوس اخیرا اعلام کرد که ۵ تا از گوشی های هوشمندش بروزرسانی به اندروید ۶ مارشمالو را دریافت خواهند کرد. این گوشی ها عبارتند از: زنفون ۲ (ZenFone 2)، زنفون سلفی (ZenFone 2 Deluxe/Special Edition، ZenFone 2 Laser ،(ZenFone Selfie و Padfone S.

متاسفانه این خبر برای عده ای که گوشی ایسوس آنها یکی از موارد ذکر شده در بالا نباشد، به این معنی است که گوشی آنها بروزرسانی به اندروید ۶ مارشالو را دریافت نمی کند.

در حالیکه صاحبان گوشی های هوشمند نکسوس در حال حاضر از اندروید ۶ مارشمالو که بر روی گوشی آنها فیکس شده است لذت می برند، کسانی که یک گوشی هوشمند اندروید مدرن ندارند می بایستی برای استفاده از نسخه ی اخیر این سیستم عامل کمی منتظر بمانند. این خبر رسمی که بر روی فروم های این شرکت بیان شده است، هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار این بروزرسانی نکرده است. علاوه بر این، این خبر هم چنین فاقد بیان ویژگی هایی است که برای اندروید ۶ مارشمالو انتظار می رود.

اندروید ۶ مارشمالو که نسخه ی اخیر اندروید می باشد، با بهبود های متعددی نسبت به انواع سیستم عامل لالی پاپ عرضه می شود. قابلیت های جدید آن شامل یک سیستم مجوز برنامه ی بیشتر، یک نسخه ی بهبود یافته از گوگل ناو (Google Now)، پشتیبانی بومی برای خواندن اثر انگشت، پشتیبانی گسترده برای کارت های میکرواس دی و همچنین خیلی چیزهای دیگر می باشد.

آیا گوشی شما در لیست گوشی های برنامه ریزی شده برای دریافت بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو می باشد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر