;
coinex

گوشی Metiu V4 با دوربین جلوی 21 مگاپیکسلی مخصوص دوستداران عکس های سلفی

گوشی Metiu V4 با دوربین جلوی 21 مگاپیکسلی مخصوص دوستداران عکس های سلفی

در ماه سپتامبر بود که سازمان نظارتی چینی های یعنی TEENA تاییدیه ساخت یک گوشی مختص عکاسی را صادر کرد.
گوشی V4 Meitu با دوربین جلوی 21 مگاپیکسلی خود نه تنها اجازه ی گرفتن یک عکس سلفی عالی را به شما می دهد، بلکه باعث می شود تا تصویری واضح تر از پیرامون پشت سر شما به ثبت برسد.
امروز گوشی Meitu V4 به صورت رسمی توسط تولید کننده ی آن پرده برداری شد. شاید اولین سوال  که در ذهن همه ایجاد شود این باشد که آیا مگاپیکسل دوربین اصلی کمتر از دوربین جلو خواهد بود؟! سیاست جالب سازنده در ساخت این گوشی این است که دوربین عقب و جلوی از لحاظ تعداد پیکسل با هم برابر هستند یعنی دوربین اصلی گوشی نیز 21 مگاپیکسل خواهد بود. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1920*1080 می باشد. قدرت پردازشی آن نیز توسط چیپ ست MT6795 مدیاتک، پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6200 تامین می شود. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشد. نسخه ی اندرویدی که روی این گوشی می باشد، اندروید 5.1 از پیش نصب شده است. Metiu V4 از اتصالات 4G LTE نیز پشتیانی می کند و در رنگ های سفید با صورتی ملایم، فیروزه ای روشن و صورتی ارائه خواهد شد. گفتنی است که این گوشی دارای بدنه ی فلزی خواهد بود و از لحاظ طراحی از بالا و پایین “V” شکل می باشد، همچنین گفته شده که به قیمت 548 دلار آمریکا فروخته خواهد شد.
این شرکت همچنین آپدیتی را برای گوشی دیگری نیز معرفی کرد. گوشی Metiu V4s دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 1280*720 می باشد و با تراکم پیکسلی 312 پیکسل بر اینچ کار می کند. چیپ ست مورد استفاده در این گوشی MT6752 مدیا تک است. رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای آن می باشد. این گوشی نیز مانند V4 دوربین عقب و جلوی آن مشابه هستند و هر دو 13 مگاپیکسلی خواهند بود. باتری آن نیز ظرفیت 2160 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. نسخه ی اندروید از پیش نصب شده این گوشی 4.4 کیت کت می باشد. احتمالاً قیمت این مدل معادل با 376 دلار آمریکا باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر