;
coinex

تیزر تبلیغاتی جدید نشان می دهد ردمی نوت 2 پرو در 24 نوامبر معرفی خواهد شد

تیزر تبلیغاتی جدید نشان می دهد ردمی نوت 2 پرو در 24 نوامبر معرفی خواهد شد

چند روز پیش بود که اخباری مبنی بر اینکه گوشی ردمی نوت 2 پرو تاییدیه سازمان نظارتی TENAA را دریافت کرد، منتشر شد. TENAA این فرضیه را که گوشی جدید شیائومی شباهت زیادی به ردمی نوت 2 پرو خواهد داشت را تایید کرد. این درحالی است که بسیار از گمانه زنی ها نیز حکایت از تفاوت اندک بین دو گوشی داشتند.

می توان گفت تاییدیه TENAA این گوشی را یک قدم به عرضه نزدیک تر کرده است و اگر تیزری که امروز راجع به این گوشی نمایان شد صحت داشته باشد، ما می توانیم در تاریخ 24 نوامبر انتظار معارفه ی رسمی این گوشی توسط شیائومی را داشته باشیم. به نظر می رسد که رویداد شیائومی در مرکز کنوانسیون ملی پکن برگزار خواهد شد.

مشخصات شایعه شده راجع به گوشی حکایت از این دارند که این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080*1920 خواهد داشت. قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست MT6795 مدیاتک و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 2.0 گیگا هرتز، تامین می شود. ردمی نوت 2 پرو در دو ورژن عرضه خواهد شد، یکی در مدل رم 2 گیگا بایتی و دیگری رم 3 گیگابایتی. 16 گیگابایت حافظه ی داخلی گوشی می باشد.

دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی و ویدیو چت است، 5 مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی و در زیر دوربین تعبیه شده است. ظرفیت باتری گوشی نیز 3060 میلی آمپر ساعتی و نسخه ی اندروید پیش نصب 5.0.2 می باشد. با توجه به این مشخصات به نظر می رسد که تنها تفاوت بین گوشی های ردمی نوت 2 و ردمی نوت 2 پرو در بدنه ی فلزی و سنسور اثر انگشت می باشد. همچنین مدل پرو 0.5 میلی متر نازک تر خواهد بود.

ورژن ردمی نوت 2 پرو با 2 گیگابایت رم ظاهراً قیمت 172 دلار دارد و طبیعاتاً قیمت بیشتری را باید برای مدل 3 گیگابایتی تخمین زد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر