;
coinex

پیش فروش هدست واقعیت مجازی گیر VR

پیش فروش هدست واقعیت مجازی گیر VR

در ماه سپتامبر بود که شرکت های سامسونگ و آکیولس با همکاری هم نسخه ی تجاری هدست واقعیت مجازی گیر VR را معرفی کردند. در آن زمان، تاریخ عرضه ی این محصول را پاییز امسال اعلام کرده بودند. از طرفی سامسونگ تا کنون چیزی راجع به عرضه ی این محصول در اروپا عنوان نکرده بود، اما به نظر می رسد این قاره نیز در زمان مشابه با آمریکای شمالی، این هدست واقعیت مجازی را دریافت خواهد کرد. از قرار معلوم، هم اکنون هدست گیر VR برای پیش فروش در کشور های هلند و آلمان در دسترس قرار گرفته است، قمیت آن 99.99 یورو می باشد و در تاریخ 21 نوامبر عرضه خواهد شد.

شعبه سامسونگ در آلمان تاریخ رسیدن این محصول را یکم دسامبر ذکر کرده است. البته با توجه به اینکه این هدست رسمی شده است، با این حال، در حال حاضر می توان زمان نزدیک تری را برای این عرضه ی آزمایشی تصور کرد.
بنابراین می توان انتظار داشت که مشتریان تا قبل از پایان دسامبر تجربه ی استفاده از این هدست مجازی را بدست آورند. البته ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده از این هدست متقاضیان باید گوشی گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس را در اختیار داشته باشند تا از طریق این هدست بتوانند وارد دنیای واقعیت مجازی شوند.
البته گوشی گلکسی نوت 5 نیز هدست را پشتیبانی می کند اما این گوشی هنوز در اروپا عرضه نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر