;
coinex

نتایج بنچمارک AnTuTu نشان از استفاده از چیپ ست اکزینیوس 7580 در گوشی گلکسی A7 جدید دارد

نتایج بنچمارک AnTuTu نشان از استفاده از چیپ ست اکزینیوس 7580 در گوشی گلکسی A7 جدید دارد

به نظر می رسد که تلاش سامسونگ در فاش نکردن اطلاعات گوشی گلکسی A7 جدید بی فایده است و عکس ها و اخبار مختلف راجع به این گوشی به طور مداوم منتشر می شود.

چندی پیش عکس های درز شده از وجود چیپ ست اسنپدراگون 615 در گوشی گلکسی A7 خبر می دادند. اوایل امروز بود که صفحه رسمی AnTuTu در شبکه ی اجتماعی چینی ها نشان داد که پای نسل دوم تراشه ی اکزینیوس 7580 هم در میان است.

گوشی گلکسی A7 اصلی که در فوریه امسال عرضه شد و در این گوشی با توجه به منطقه های مختلف عرضه ی آن، از تراشه های اسنپدراگون 615 و اکزینیوس Octa 5430 استفاده شده است. با توجه به شایعات هفته های گذشته نسل دوم این گوشی نیز قرار است تا از تراشه ی اسنپدراگون 615 استفاده کند. اما به تازگی مشخص شده که قرار است مدلی از تراشه اکزینیوس برای کمی ارتقا  در آن استفاده شود.

اکزینیوس 7580 تراشه ای است که در گوشی های میان رده ای مانند گلکسی J7 و گلکسی S5 Neo استفاده شده است. در ساخت این تراشه از فناوری 28nm سامسونگ استفاده شده و دارای پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز و هسته های Cortex-A53 بوده و همچنین از پردازنده ی گرافیکی T720M2  بهره می برد. هم پردازنده ی اصلی و هم پردازنده ی گرافیکی تحت استانداردهای ARM می باشند. بنابراین جای تعجب نیست که امتیاز ثبت شده ی گلکسی A7  جدید در بنچمارک AnTuTu، 37563 باشد. میانگین امتیاز ثبت شده توسط گوشی هایی که از اسنپدراگون 615 استفاده می کنند و شامل گلکسی A7 اصلی هم است، 32000 می باشد.

دیگر ویژگی های که در AnTuTu به آن اشاره شد همان ویژگی هایی هستند که قبلاً هم مشخص شده بودند. این وِیژگی های شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1920*1820، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و رم 3 گیگابایتی، دوربین پشت و جلوی 13 و 5 مگاپیکسلی می باشند.

هر چند که گوشی گلکسی A7  جدید تغییرات و ارتقا های خیلی خاص سخت افزاری و داخلی نسبت به ورژن قبلی خود ندارد، عکس های فاش شده ی جدید نشان از تغییراتی در طراحی آن دارد. گلکسی A7 اصلی دارای یک قاب فلزی بود و جنس پشت گوشی از پلاستیک بود. با وجود این عکس ها نمی توان با قطعیت از تغییرات طراحی راجع به گوشی صحبت کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر