;
coinex

موتورسیکلت آلفا رومئو اسپریتو (Spirito) یک کانسپت برای قدرت نمایی بیشتر این خودرو ساز است

موتورسیکلت آلفا رومئو اسپریتو. موتورسیکلت آلفا رومئو اسپریتو (Spirito) یک کانسپت برای قدرت نمایی بیشتر این خودرو ساز است

این یک موتور سیکلت است و اگر شما از تعجب بابت شکل غیر متعارف ان انگشت به دهان گرفته اید بدانید که در این مورد تنها نیستید. ما هم هنگام دیدن این تصاویر چنین شکلی را به خود گرفتیم. کارخانه ماشین سازی ایتالیایی، آلفا رومئو (Alfa Romeo) که در طراحی های زیبا و ساخت ماشین های مسابقه با کارایی بالا و رنگ های خاص زبانزد است تا کنون هرگز از کلمه ماشین در مورد آن استفاده نکرده است.

این کمپانی در یک مصاحبه اعلام کرد ” وسایل نقلیه ما برای رسیدن به بهترین عملکرد فنی و حداکثر احساس رانندگی است. ما تنها ماشین نمی سازیم، ما خودرو خلق می کنیم.”

این خودروی براق با طراحی عجیبش را تنها یک وسیله نقلیه پر سرعت با عملکرد بالا در نظر نگیرید. بلکه این طراحی بلند پروازانه آلفا رومئو به نام اسپریتو (Spirito)، نشان دهنده تلاش های این شرکت برای رد شدن از محدودیت هاست. اما در تقویم خود برای تاریخ انتشار آن به دنبال روز خاصی نگردید. متاسفانه این کانسپت تنها یک پروژه شخصی است که توسط Mehmet Doruk Erdem که یک طراح صنعتی می باشد اجرا شده است.

نمونه ساخت او که بسیار به واقعیت نزدیک است به طراحان آلفا رومئو یادآوری می کند که از اولین موتور سیکلت خود چه تجسمی باید داشته باشند. با یک بینی دراز برای به حداقل رساندن مقاومت در برابر باد و طراحی عقب آشکار و بدن نما که برای نشان دادن مکانیزم قابل توجه خود بدین شکل خود نمایی می کند.

یک بینی دراز برای به حداقل رساندن مقاومت در برابر باد و طراحی عقب آشکار و بدن نما که برای نشان دادن مکانیزم قابل توجه خود بدین شکل خود نمایی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: interestingengineering


 

عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر