;
coinex

مدیر عامل شیائومی عکسی از گوشی ردمی نوت 2 پرو را منتشر کرد

مدیر عامل شیائومی عکسی از گوشی ردمی نوت 2 پرو را منتشر کرد

انتظار می رود تا گوشی ردمی نوت 2 پرو در 3 شنبه ی آینده معرفی شود. همان طور که قبلاً گفته شد این گوشی به شدت شبیه به شیائومی ردمی نوت 2 می باشد اما تفاوت های بارزی با آن دارد. 3 تفاوتی که مدل پرو این گوشی با مدل قبلی آن دارد بدنه ی فلزی آن، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در پشت گوشی و ضخامت نازک تر بدنه ی گوشی می باشند.

امروز صبح لین بین، از موسسان شرکت، تصویری از گوشی ردمی نوت 2 پرو را بر روی صفحه شخصی اش در شبکه ی اجتماعی چینی ها قرار داد. این عکس نمایانگر دوربین دایره ای پشت گوشی و فلش دو گانه ی زیر آن را نشان بود. در زیر این فلش نیز سنسور اثر انگشت دایره ای شکل گوشی وجود دارد که باعث شده تا ردمی نوت 2 پرو به اولین گوشی شیائمی تبدیل شود که به سنسور اثر انگشت مجهز است.

گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1920* 1080 می باشد. قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست MT6795 مدیاتک و پردازنده ی 8هسته ای با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز تامین می شود. رم 2 یا 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایت از مشخصه های حافظه ای این گوشی می باشد. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل و دورین جلوی آن که مخصوص سلفی و ویدیو چت است 5 مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری گوشی 3060 میلی آمپر ساعتی و نسخه ی اندروید پیش نصب این گوشی 5.0.2 می باشد.

احتمالاً مدل 2 گیگابایتی گوشی ارزشی معادل 172 دلار خواهد داشت و در عین حال به طور قطع مدل 3 گیگابایتی قیمت گران تری خواهد داشت. قیمت رسمی گوشی هفته ی آینده در زمانی که گوشی معرفی شود مشخص خواهد شد. در همین زمان انتظار می رود که گوشی پرچمدار شیائومی یعنی Mi 5 نیز معرفی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر