;
coinex

هوآوی میت 8 و رسیدن به امتیاز 79 هزار در بنچمارک AnTuTu

هوآوی میت 8 و رسیدن به امتیاز 79 هزار در بنچمارک AnTuTu

AnTuTu اخبار درز شده راجع به گوشی هوآوی میت 8 را تایید کرد. بنا به گفته ی AnTuTu گوشی هوآوی میت 8 در این بنچمارک به نقطه ی 80 هزار رسید که این نشان دهنده ی قدرت پردازش بالا در نسل فعلی پرچمدار هوآوی است.
هوآوی این روز ها به شدت در حال رشد است، در حال حاضر سومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند در دنیا و بزرگترین در چین محسوب. گوشی جدید گوگل نکسوس 6P به احتمال زیاد می تواند باعث پیشرفت شرکت در بازار های غربی باشد.
از لحاظ سخت افزاری این شرکت چیپ ست Kirin 950 را به تازگی پرده برداری کرد و این وعده را داده است که این چیپ ست توانایی رقابت با تراشه های سطح بالایی همچون اسنپدراگون 820 و اکزینیوس 8890 را دارد. همه ی ما بی صبرانه منتظر حرکت بعدی هوآوی و عرضه ی قریب الوقوع گوشی میت 8 هستیم که این شرکت برای عرضه ی آن در 26 نوامبر برنامه ریزی کرده است
اکنون AnTuTu اطلاعات درز شده ی قبلی را تایید کرد. بنابراین ما در حال حاضر تقریباً مطمئن هستیم که هوآوی میت 8 با صفحه نمایش 6 اینچی و رزولوشن 1920*1080، چیپ ست Kirin 950، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی مخصوص سلفی گرفتن خواهد آمد. از لحاظ ساختار حافظه نیز این گوشی در دو مدل ارائه خواهد شد. یک مدل با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دیگر مدل با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می شود. از لحاظ نرم افزاری نیز این گوشی اندورید 6 مارشمالو را به صورت پیش نصب خواهد داشت.
گذشته از مشخصات سخت افزاری، AnTuTu نتیجه ی بنچمارک گوشی هوآوی میت 8 را نیز منتشر کرد که امتیاز بدست آمده ی این گوشی 79131 بود. چیپ ست Kirin 950 متشکل از یک پردازنده با چهار هسته ی Cortex-A72 و یک پردازنده ی گرافیکی T880 می باشد.
پرچمداران کنونی فعلی نظر گلکسی اس 6 و ایکس پریا زد 5 و اچ تی سی وان M9 در همین بنچمارک امتیاز کمتری از هوآوی میت 8 بدست آوردند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر