;
coinex

اگر فکر می کنید هدست واقعیت مجازی سامسونگ 100 دلار است کاملا در اشتباهید

اگر فکر می کنید هدست واقعیت مجازی سامسونگ 100 دلار است کاملا در اشتباهید

خیلی ها همچون ما از ایده ی واقعیت مجازی شگفت زده هستند. اما یک حقیقت گمراه کننده راجع به هدست ارزان و سبک سامسونگ که برای فروش در دسترس قرار گرفته این است که برخلاف بررسی های انجام شده قیمت آن 100 دلار نمی باشد. درست است این هدست به تنهایی 100 دلار می ارزد اما یک نکته ی بزرگ اینجا وجود دارد.
این هدست تنها با گوشی های گران قیمت سامسونگ نظیر گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 کار می کند. بنابراین اگر شما هر گوشی ای غیر از موارد ذکر شده داشته باشید نمی توانید از این هدست استفاده کنید. هیچ کدام از این گوشی ها نیز به هیچ وجه ارزان نیستند و هر کدام قیمتی بین 500 تا 800 دلار دارند.
بنابراین قیمت این هدست واقعیت مجازی 100 دلار نیست. شما فقط با 100 دلار می توانید صاحب هدست شوید و این هدست بدون این 4 گوشی کار نمی کند و به معنای واقعی کلمه برابر با هیچ است.
گفته می شود این هدست ویژگی های زیاد و متفاوتی را نسبت به اولین هدست واقعیت افزوده سامسونگ ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این هدست به انجام بازی های کلاسیک و طراحی شده ی واقعیت مجازی بپردازید. از فیلم ها،نمایش های تلویزیونی، مستندات و استریم های زنده از نتفیلیکس، ویمو ،توئیچ و کاتالوگ ویدئو آکیولس، بیش از 200،000 عکس از سراسر جهان با نمایش کامل 360º، استفاده کنید.
هدست گیر VR سامسونگ از طریق فروشگاه های آمازون، Best Buy، و یا مستقیماً از فروشگاه سامسونگ از امروز شروع به عرضه شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر