;
coinex

گوشی های می 4 شیائومی با دریافت تاییدیه ی FCC می تواند در آمریکا عرضه شود

گوشی های می 4 شیائومی با دریافت تاییدیه ی FCC می تواند در آمریکا عرضه شود

ماه گذشته گوشی شیاومی ردمی نوت 2 پرو تاییدیه FCC را دریافت کرد. بنابراین این گوشی اولین محصول تولید شده توسط اپل چینی ها است که فرآیند تاییدیه FCC را گذرانده است. با دریافت این تاییدیه این گوشی می تواند اولین گوشی باشد که در آمریکا در دسترس قرار گیرد. در ماه May بود که هوگو بارا گفت “پای گوشی های شیائومی در نهایت به آمریکا باز خواهد شد.”
در حال حاضر نیز به نظر می رسد که پرچمدار فعلی شیائومی یعنی شیائومی می 4 نیز راه خود را برای ورود به آمریکا هموار کرده است. این دستگاه نیز باید تاییدیه FCC را بدست آورد و پس از آن می تواند در آمریکا عرضه شود.
گوشی می 4 دارای صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1920*1080 می باشد و با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ کار می کند. تراشه ی مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون 801 می باشد که دارای پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازش 2.5 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 330 می باشد. رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16/64 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این گوشی می باشد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن یک دیافگرام f/1.8 را ارائه می دهد که باعث گرفتن عکس با کیفیت در شرایط نوری کم می شود. برای سلفی و ویدوچت نیز دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است.
در ماه می بود که شیائومی بعضی محصولات لوازم جانبی را از طریق وبسایت MI.com در آمریکا و در همان زمان در بریتانیا ، فرانسه و آلمان فروخت. لوازم جانبی شامل مجموعه ای هدست ها و دستبند پوشیدنی می بند و پاور بانک های 10400 و 5000 میلی آمپری بود.
شیائومی قصد دارد تا همایش خود را در 24 نوامبر برگزار کند و انتظار می رود در طی آن گوشی های ردمی نوت 2 پرو و می پد 2 و احتمالاً ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. با دریافت تاییدیه FCC میتوان انتظار اخبار بیشتری را راجع به عرضه ی این گوشی ها در آمریکا در این همایش داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر