;
coinex

آخرین لپ تاپ بازی Origin سریع تر از کامپیوتر های رومیزی شما می باشد

آخرین لپ تاپ بازی Origin سریع تر از دسکتاپ شما می باشد

آیا شما هم همیشه به دنبال دستگاه هایی هستید که در بازی کیفیت مطلوبی ارائه می دهند؟ تا به اینجا شاید قوی ترین طراحی ها در انحصار کامپیوتر های رومیزی بوده است اما امروزه خبرهای خوبی از وجود لپ تاپ های گیمینگ به گوش می رسد.

در سال جاری ما تنها شاهد پردازشگر کامپیوتر های رومیزی و کارت های گرافیک لپ تاپ ها بودیم. اما اکنون Origin EON17-SLX اولین  لپ تاپ  مخصوص بازی است که از ترکیب هر دوی این ها استفاده می کند. در واقع آخرین لپ تاپ بازی Origin ترکیبی از پردازنده های دسکتاپ با گرافیک دسکتاپ می باشد.
این دستگاه به نوعی کمتر از یک جایگزین برای دسکتاپ ولی  قابل حمل تر از یک دسکتاپ می باشد. این لپ تاپ های 17 اینچی با پردازنده های Core i7 6700k و کارت گرافیک Nvidia GTX 980 طراحی شده اند. با دو دسکتاپ آخرین مدل و 64 گیگابایت رم DDR4 این ماشین هیولا برای بازی ها ی 4K، بازی های واقعیت مجازی و عملا هر چیزی که شما فکرش را بکنید، آماده است.

ترکیبی پردازنده های دسکتاپ با گرافیک دسکتاپ

کاربران می توانند با 4 حافظه ی m.2 PCle SSDs، یک پورت USB از نوع C برای اتصال چندین نمایگشر از طریق یک اتصال و صفحه کلید رنگی  EON 17-SLX را شخصی سازی کنند.
تنها نکته منفی که در این دستگاه وجود دراد و ممکن است گیمر ها را  ناراحت کند رزولوشن محدود 1080 پیکسل صفحه نمایش آن می باشد، اما این امکان برای آنها وجود دارد گه می توانند برای انجام بازی های فراتر از HD از اتصال مانیتور های خارجی استفاده کنند.
این دستگاه دارای ابعاد 16.8 در 12 در 1.7 اینچ و وزن آن حدود 10.5 پوند است. لپ تاپ جدید Origin از امروز برای فروش در دسترس قرار گرفته است، و قیمت 1999 دلار خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر