;
coinex

استفاده از آی فون اپل به بیش از 101 میلیون دستگاه در ایالات متحده رسیده است

استفاده از آی فون اپل به بیش از 101 میلیون دستگاه در ایالات متحده رسیده است

آهنگ استفاده از آی فون در ایالات متحده به بیش از 101 میلیون دستگاه رشد کرده است، بر اساس یک نظرسنجی جدید در این میان محبوب ترین آنها آی فون 6 و آی فون6 پلاس بوده اند.
در این نظر سنجی که در ماه سپتامبر توسط همکاران پژوهش اطلاعات مصرف کننده (CIRP) با جامعه آماری 500 تن از مشتریان اپل در ایالات متحده اجرا شده است،در حال حاضر 101 میلیون آیفوندر ایالات متحده در حال استفاده می باشند، و تقریبا دو سوم آنها آیفون 6 یا مدل بالاتر هستند، استفاده از آیفون تقریبا در طی دو سال گذشته دو برابر شده ، تقریبا از اوایل سال 2013 تا کنون نرخ رشد استفاده از آن به صورت چشمگیری افزایش یافته است.
آیفون 6 و 6 پلاس محبوب ترین آیفون ها در سپتامبر 2014 محسوب می شوند، از زمان راه اندازی آن ها بیش از 60 میلیون واحد از این دو مدل فروخته شده است، که تقریبا می توان گفت دو برابر فروش آیفون 5S در سال اول عرضه آن، می باشد. آی فون 6S و 6S پلاس در اولین آخر هفته فروش خود تعداد کمی به فروش رفته اند که در حال حاضر این آمار بالاتر رفته است. شاید یکی از دلایل فروش خوبی که آیفون 6 و 6 پلاس نسبت به  آیفون 5S داشته اند، وجود صفحه نمایش بزرگ تر باشد، تجربه ثابت کرده است که مردم به کار با گوشی هوشمند با یک نمایش بزرگ بیشتر مایل می باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر