;
coinex

سال آینده نیمی از همه کسب و کارها به ویندوز 10 ارتقاء می یابند

سال آینده نیمی از همه کسب و کارها به ویندوز 10 ارتقاء می یابند

اگر سازمان شما هنوز هم از از ویندوز 7 استفاده می کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که سیستم های آن را به ویندوز 10 ارتقاء دهید. داده های تحقیق New Gartner نشان می دهد که با شروع سال 2017 میلادی 50 درصد از همه ی کسب و کارها به ویندوز 10 منتقل خواهند شد.
گارتنر می گوید ویندوز 10 با کسب و کارهایی که از ویندوز 7 استفاده می کنند، بسیار سریعتر سازگار خواهد شد، هر چند این یک پیش بینی ملموس نیست. جالب است که بیش از 120 میلیون مصرف کننده از زمان انتشار ویندوز 10 در اواخر ماه جولای آن را دانلود کرده اند.
این شرکت تحقیقاتی به چند عامل که سازمان ها را وادار به ارتقاء می کند، اشاره کرده است، این فاکتورها شامل پایان پشتیبانی از ویندوز 7 در سال 2020، سازگاری ویندوز 10 با برنامه های کاربردی و دستگاه های ویندوز 7 و میل سازمان ها به حرکت کاربران نهایی از دسکتاپ و لپ تاپ ها بهلپ تاپ تبلت هیبریدی، می باشد.
حال این سوال پیش می آید که چرا برای شرکت ها؟ نسخه Enterprise ویندوز 10 به بخش نرم افزاری برای به تاخیر انداختن پچ ها، رفع امنیتی و تاخیر به دریافت قابلیت های سیستم عامل آزادی عمل می دهد در حالی که نسخه مصرف کننده این نرم افزار این گزینه را ارائه نمی دهد.
کسب و کارهایی که به روز رسانی های این نرم افزار را با سرعت خود دانلود کرده اند، سازگاری بیشتری با برنامه های موجود و یوز کیس ها، بدون نیاز به تعمیرات اساسی گسترده و یا پیاده سازی برنامه های شخص ثالث دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر