;
coinex

مایکروسافت برای جذب کاربران اندرویدی با اپلیکیشن AppComparison آن ها را اغوا می کند

اپلیکیشن مایکروسافت. اپلیکیشن مایکروسافت در تلاش است شما را برای سوئیچ از گوشی های اندرویدی به ویندوز اغوا کند

درست است که ویندوز فون و هم اکنون ویندوز ۱۰ موبایل به اندازه ی اندروید و یا آی او اس، اپلیکیشن ندارند، با این حال آگاهی از این کمبود برنامه ممکن است فقط به عنوان مسئله ای مشکل ساز تلقی شود و چالش ایجاد کند. چرا باید از گوشی های اندرویدی به گوشی مثلا لومیا ۹۵۰ سوئیچ کنید در صورتی که هیچ یک از برنامه های مورد علاقه ی شما و یا حتی معادل ویندوزی آنها را ندارد؟

مایکروسافت به وضوح از این وضعیت راضی نیست و به همین دلیل به تازگی AppComparison را برای اندروید منتشر کرد تا به تنظیم این ثبت مستقیم کمک کند. این اپلیکیشن تلاش می کند تا برنامه های اندرویدی بر روی گوشی های شما را با همتایان ویندوزی موبایلشان مطابق کند تا هم یک برنامه ی دقیقا موازی و هم بهترین چیز را در دفعات بعدی به شما ارائه دهد.

در حقیقت این برنامه، برنامه های اندرویدی مورد علاقه ی شما را شناسایی می کند و آنها را با برنامه های موجود در مایکروسافت استور منطبق می کند. این برنامه برخی از محبوبترین برنامه های ویندوز فون را هم به شما معرفی می کند.

اینکه آیا شما با این یافته موافق هستید یا خیر، موضوع دیگری است. یافتن برخی نرم افزارهای شخص ثالث (مانند دراپ باکس و یا اسپاتیفای) خوب است، اما بدیهی است که این شرکت در حال رسیدن به وقتی است که برنامه ها را از گوگل به ویندوز منتقل کند. این امر منجر به پیشنهاد برنامه ها و سرویس هایی می شود که نه تنها واقعا آنالوگ نیستند بلکه به سرمایه گذاری مجدد زیادی نیاز دارند. یک سری گپ هم در این برنامه وجود دارد که از جمله می توان به این موضوع اشاره کرد که این ابزار برای برنامه ی کنترلر Sonos، همتایی نیافته است. به طور کلی این ابزار می تواند خیلی مفید و کاربردی باشد اما تا زمانی که اطلاعات و بررسی های بیشتری بر روی این موضوع صورت نگرفته، سوئیچ کردن بر روی گوشی های ویندوزی باز هم می تواند مشکل ایجاد کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر