;
coinex

هم اکنون می توانید از تخفیف حدود ۳۵ درصدی ساعت های پبل بهره مند شوید

تخفیف حدود ۳۵ درصدی ساعت های پبل. هم اکنون می توانید از تخفیف حدود ۳۵ درصدی ساعت های پبل بهره مند شوید

   روز بلک‎فرایدی سال‎هاست که در آمریکا به عنوان روز خرید بزرگ شناخته می‎ شود. بسیاری از کانادایی‎ ها نیز برای خرید در این روز و استفاده از تخفیف‎های استثنایی به آمریکا می‎ روند و خرید می‎ کنند. بلک‎فرایدی مصادف با ۲۹ نوامبر است و روز مهم دیگر خرید (سایبر ماندی) هم روز ۲ دسامبر است. در این روز فروشگاه‎های تکنولوژیک تخفیف زیادی روی گجت‎های خود می‎دهند.

پبل هم به دیگر تولید کنندگان از جمله اچ تی سی و هوآوی می پیوندد که از تبلیغات Black Friday خود خبر می دهند. خبر خوبی که در این میان وجود دارد این است که این تخفیف ها از هم اکنون در دسترس هستند. این تولید کننده ی ساعت هوشمند برای محصولاتی از جمله پبل تایم (Pebble Time)، پبل تایم استیل (Pebble Tme Steel) و ساعت اورجینال پبل کلاسیک (Pebble Classic) تخفیف ۳۵ درصدی در نظر گرفته اند. به طور مثال هم اکنون شما می توانید یک ساعت هوشمند پبل تایم قرمز، مشکی و یا سفید را به قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار خریداری کنید که در حقیقت از قیمت ۱۹۹ دلاری آن در حالت عادی، ۳۵ درصد ارزانتر است. این ساعت به یک صفحه نمایش رنگی E-paper مجهز است و دارای باتری ای با ماندگاری ۷ روزه می باشد. با فرورفتن اسن ساعت در آبی به عمق ۹۸ فوت (حدودا ۳ متر) به آن آسیبی نمی رسد.

پبل تایم استیل هم در همه ی رنگ ها موجود است و با یک بند چرمی با تخفیف ۲۵ درصدی به قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می شود. قیمت اصلی آن ۲۴۹ دلار است. این مدل هم یک صفحه نمایش رنگی E-paper به نمایش می گذارد و باتری آن به مدت ۱۰ روز دوام می آورد و در عمق بیش از ۹۸ فوت (۳ متر) هم خاصیت ضد آب خود را حفظ می کند. اگر شما تصمیم دارید که نسخه ی بند فلزی آن را تهیه کنید، باید بدانید که این مدل با تخفیف ۲۰ درصدی به قیمت ۲۳۹ دلار فروخته می شود و با توجه به قیمت ۲۹۹ دلاری آن، حدودا ۶۰ دلار از پول شما ذخیره می شود. پبل اورجینال که به عنوان پبل کلاسیک شناخته شده است هم به قیمت ۶۹.۹۹ دلار عرضه می گردد که به نسبت قیمت ۹۹.۹۹ دلاری آن، با ۳۰ درصد تخفیف همراه است.

لازم به ذکر است که این فروش شامل پبل تایم روند جدید نمی شود  و  نکته ی دیگر هم اینکه این ساعت ها با گوشی های اندرویدی و آی او اسی جفت می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر